Python. Списки, кортежі, множини і словники.

Додано: 17 листопада
Предмет: Інформатика, 10 клас
24 запитання
Запитання 1

Незмінна впорядкована колекція об'єктів будь якого типу в круглих дужках або без них, які відокремлюються один від одних комою це -

варіанти відповідей

Черга

Стек

Кортеж

Список

Множина

Запитання 2

Які з наведених записів використовують для створення списків?

варіанти відповідей

a={ }

d=[ ]

b=( )

Запитання 3

Індекс у списках це:

варіанти відповідей

кількість елементів у списку

додавання нового елементу до кінця списку

номер розташування елементу у списках

число елементів у списку

Запитання 4

Як вірно записують елементи словника?

варіанти відповідей

b=[значення:переклад,значення:переклад...]

englishWords={"слово":"переклад","слово":"переклад"...}

a={ключ:значення,ключ:значення,...}

spacelist={"елемент1","елемент2",...}

Запитання 5

Невпорядкована колекція об'єктів будь якого типу, що не повторюються це -

варіанти відповідей

Черга

Стек

Кортеж

Список

Множина

Запитання 6

Незмінна послідовність цілих чисел з початковим, кінцевим значеннями і кроком їх зміни це -

варіанти відповідей

Діапазон

Стек

Кортеж

Список

Множина

Запитання 7

Які з наведених записів використовують для створення множин?

варіанти відповідей

s={ }

s=[ ]

s=( )

Запитання 8

Що буде результатом програми:

a=[3,7,23,'три',-4,'понеділок']

c=a[3:5]

print(c)

варіанти відповідей

['три',-4]

['три',-4,'понеділок']

[3,7,23,'три',-4,'понеділок']

c=a[3:5]

Запитання 9

Нумерація елементів списку

варіанти відповідей

задається програмою

починається з нуля

починається з одиниці

визначається користувачем

Запитання 10

Доступ до елементів словника здійснюється за допомогою

варіанти відповідей

індексів

ключів

слів

значенб

Запитання 11

Що буде результатом?

s={2:'два',4:'чотири',6:'шість'}

print(len(s))

варіанти відповідей

True

False

7

3

Запитання 12

Фрагмент коду:

s={2:'два',4:'чотири',6:'шість',8:'вісім'}

print(7 in s)

Що буде результатом?

варіанти відповідей

True

False

7

{7:'сім'}

Запитання 13

Яким буде результат виконання коду

a=[1,2,3,4,5,6,7,8,9,7,5,4,6,9,7]

a.count(7)

варіанти відповідей

2

3

7

Запитання 14

Що виведе цей код?

a=[0,1,2,3,4,5,6,7,8,9]

len(a)

варіанти відповідей

9

8

10

Запитання 15

Як здійснюється доступ до елементів списку?


варіанти відповідей

 за індексом

по порядку

за значенням

Запитання 16

Що виведе цей код ?

= [0,1,2,3,4,5,6]

print (a[2])


варіанти відповідей

4

2

6

Запитання 17

Список - це...

варіанти відповідей

 упорядкований набір даних різних типів

упорядкований набір даних однакових типів

невпорядкований набір даних різних типів

невпорядкований набір даних однакових типів

Запитання 18

Вкажіть код, за допомогою якого список

a=[2.5, -3, 'text', 0]

буде виведено у такому вигляді:

2.5

-3

'text'

0

варіанти відповідей

print(a)

print(a[i])

for i in range(2):

print(a)

 for i in range(4):

print(a[i])

Запитання 19

Вкажіть, яку помилку допущено у поданому рядку програми

print("Вкажіть число)

варіанти відповідей

неправильний запис числа

неправильний запис змінної

неправильна команда

не закриті лапки

Запитання 20

oceans=["Тихий","Атлантичний","Північно-льодовитий","Індійський","Південний"]

print(oceans[4])   

Який результат отримаємо в результаті виконання такої програми?


варіанти відповідей

Південний

 Індійський

 Немає вірної відповіді

Запитання 21

>>> a= [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13]

>>> a[:13]

Що буде на екрані в результаті?

варіанти відповідей

 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

 [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13]

[13]

 []

Запитання 22

Додати елемент до списку можна за допомогою методів



варіанти відповідей

 sort()

 insert(i, x)

 append()

 index(x)

Запитання 23

Як видалити значення із списку за індексом?

варіанти відповідей

 a.pop()


 del[0]

a.remove()

a.apend()

Запитання 24

Дано список А[2;5;7;8;16;13] .

Визначте, яких значень набудуть елементи списку після виконання оператора А[1] = А[3] + А[5]

 

варіанти відповідей

2; 5; 2; 8; 2; 13

2; 5; 7; 8; 16; 13

 2; 21; 7; 8; 16; 13

 3; 5; 7; 8; 16; 13

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест