Дорогою до зруйнованого міста по двоє та по троє прямували люди. Що їх туди вабило?
Чому на майдані з самого ранку зібрався натовп ?
"Хлопчик стояв одразу за двома чоловіками...,малий тупцював на місці, поглядаючи на чималу шеренгу чоловіків і жінок попереду." Хто цей малий?
Визначте,яке почуття керує людьми,що стоять у черзі на майдані,очікуючи на мистецький шедевр.
"Ми ненавидимо те,що нас занапастило та зруйнувало.Така вже людська природа.Може це й безглуздо,але така людська природа" Кому із героїв оповідання належать ці слова ?
" Коли на майдані розривали та палили книжки,всі реготали й були п`яними.А місяць тому притягли останній автомобіль і розтрощили його." Визначте причину такої поведінки ?
Кого звинувачують люди у тому,що з ними трапилося?
"Не забивай собі голову!-гукнув Грігсбі.-Для неї вже немає місця." Для чого,на думку Грігсбі,вже немає місця?
Визначте,який із шедеврів світового мистецтва був відданий тутешнім мешканцям для знищення.
"Том стояв,завмерши, серед оскаженілих людей. Він подивився на свою руку й притиснув до грудей,ховаючи клаптик полотна". Чому Том себе так повів?
Куди подався хлопець після закінчення "свята" ?
Бредбері утверджує, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець. Духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини.
Визначте,у яких з поданих речень утілена ця думка.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома