Порівняйте числа:
1) –5,8 і 2,4; 2) –3,4 і –3,8.
Серед поданих чисел оберіть найбільше: -7; - 10; - 7,5; 0,65; 0,09
Серед поданих чисел оберіть найменше: -7; - 10; - 7,5; 0,65; 0,09
Розв’яжіть рівняння: |x| = 3,14.
Розв’яжіть рівняння: |x| = –7,5
Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 цілі числа.
Розгляньте фрагмент координатної прямої. Визначте координати точок А, D, F, та P.
яке число дорівнює своєму модулю ?
Обчислити: (∣-10,8∣ + ∣-1,8∣) ⋅ 0,25
Обчисліть: |–4,4| + |–3,6| – |–5,64|
Знайдіть значення виразу: (5⋅|-11|+125:|-5|)⋅|-0,5|+|-7,4|
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома