Скільки серед чисел від'ємних - 2; 4,5; 0; 78; -13,2; -25?
(параграф 33, ст.160)
Яка точка протилежна точці А( - 3)?
(параграф 35, ст. 170)
Яка з рівностей правильна?
(параграф 35, приклад)
Обчислити | 3,5|+| - 3,5| - |-2|.
(параграф 36, ст.174)
Розв'язати рівняння |x|=5.
(параграф 36, приклад 2)
В яких випадках порівняння виконано правильно?
(параграф 37, ст.178)
Обчислити -13,5 + (-2,04).
(параграф 38, ст.185)
Обчислити (25+( - 15)) +( - 110+37).
(параграф 39, ст.189)
Обчислити (12-14) -( - 9- (-17)).
(параграф 41, ст.200)
В якому випадку дужки розкриті правильно?
- (-3,5+7,3-7) + (-4+3,7 - 5,6)
(параграф 42, ст.205)
Розкрити дужки та спростити вираз:
(m+9) - (m+5).
(параграф 42, приклад 6)
Обчислити:
(-3,5*(-2))+(0*(-7)) - (4,5: ( - 0,9) - (-3,5 : (-0,7)
(параграф 43, 47)
Чому дорівнює коефіцієнт вираза 7,2*х*(-3)*у?
(параграф 44, ст. 216)
Розкрити дужки 5( - 1,2х+3).
(параграф 45, приклад 2)
Винести спільний множник за дужки 25а -15ах.
(параграф 45, приклад 3)
Звести подібні доданки - 2х+3у - 3х +5у.
(параграф 46, приклад 2)
Звести подібні доданки 4х +а - 2х +3а -4.
(параграф 46, приклад 3)
Розкрити дужки та звести подібні доданки -2(3х-5)+8(2-4х)
(параграф 45,46)
Знайти корінь рівняння - 3,6х=7,2
(як знайти невідомий множник)
Виконай дії -280 : (- 4) + 7*(-3).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома