Раціональні числа. Самостійна робота

Додано: 27 січня 2022
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 587 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення виразу

варіанти відповідей

 8   

 -8

 80

 -80

  -0,8

Запитання 2

Порівняй числа -9,16 і -5,61


 

 

 

варіанти відповідей

 -9,16 < -5,61

 -9,16 > -5,61

 -9,16 ≤ -5,61

 -9,16 ≠ -5,61

Запитання 3

Вибери серед заданих чисел число, модуль якого найбільший:

-6,7; 5,9; 0; -4,5

варіанти відповідей

 -6,7

  5,9

  0

  -4,5

Запитання 4

Який знак потрібно поставити між числами

–15  і   –15,01 ?

варіанти відповідей


>

 

 =

  <

+

Запитання 5

Скільки цілих чисел розміщується на координатній прямій між

точками А(-3) і В(5)

варіанти відповідей

9

5

8

7

Запитання 6

Яке з тверджень правильне?

варіанти відповідей

число 0 є натуральним числом  

 число -1,4 є раціональним числом

 число 27 є недодатним числом

число 0,5 є цілим числом

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння: |х|= − 6,7

варіанти відповідей

-6,7

розв'язків не має

±6,7

6,7

Запитання 8

Розташуйте числа 4,3; −6; 5,4; −0,8; 7,2 у порядку спадання їхніх модулів.

варіанти відповідей

7,2; 5,4; 4,3; −6; −0,8

4,3; −6; 5,4; −0,8; 7,2

7,2; −6; 5,4; 4,3; −0,8.

−0,8; 4,3; 5,4; −6; 7,2

Запитання 9

Розв'яжіть рівняння | х | = 18

варіанти відповідей

18

-18

18; -18

9; -9

9

-9

рівняння розв'язку не має

Запитання 10

Обчисліть значення виразу:

|-30| + |20|:|-0,4|

варіанти відповідей

35

-80

80

38

Запитання 11

Яке з наведених тверджень неправильне?

варіанти відповідей

Числа -5 і 5 натуральні.

Існує два числа, модуль яких дорівнює 10.

Число -723 на координатній прямій розташоване ліворуч від числа -58

На координатній прямій між числами -3 і 2 міститься чотири цілих числа.

Запитання 12

Розташуйте числа в порядку зростання: -9,8; 6; -3,7; 0; 3,8; 7,4; -8,7.

варіанти відповідей

7,4; 6; 3,8; 0; -3,7; -8,7; -9,8.

-9,8;-8,7; 7,4; 6; 3,8;-3,7; 0.

-9,8; 0; 6; 3,8; 7,4; -3,7; -8,7.

-9,8; -8,7; -3,7; 0; 3,8; 6; 7,4 .

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест