Радянська модернізація

Додано: 17 лютого 2020
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 606 разів
12 запитань
Запитання 1

.З якою метою партійно-державне керівництво СРСР і УСРР на початку 1930-х рр. розповсюджувало зображені плакати? 

варіанти відповідей

Засвідчити єдність Комуністичної партії  й народу в здійсненні індустріалізації.                                                                                     

 Переконати радянське суспільство в перевагах соціалізму над капіталізмом                                                                           

Продемонструвати світові високі темпи розвитку промисловості                                                                         

Мобілізувати робітників на трудові рекорди та подвиги.                                                                         

Запитання 2

У яких твердженнях ідеться про соціально-економічні наслідки радянської індустріалізації в Україні?

1   Зниження життєвого рівня народу

2   Створення технічної бази сільського господарства

3   Зменшення вдвічі чисельності міського населення

4   Пропорційне й рівномірне формування промислового потенціалу України

5   Формування економіки на ринкових засадах

                    

варіанти відповідей

 1,2

 1,3

2,4

 2,5                      

 

Запитання 3

Політичний процес в СРСР, що започаткував широкомасштабні репресії в країні наприкінці 1920 – на початку 1930-их рр., увійшов в історію під назвою 

варіанти відповідей

справа «Українського національного центру».

справа «Спілки визволення України».

Шахтинська справа.

Справа Промпартії.

Запитання 4

З якою метою партійно-державне керівництво УСРР наприкінці 1920-х років розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Спонукати одноосібників добровільно вступати в колгоспи

Викликати у селян зневажливе ставлення до одноосібників

Посилити класову боротьбу на селі проти куркульства

Роз'яснити селянству завдання політики "ліквідації куркульства як класу"

Запитання 5

У яких уривках із історичних джерел відображено особливості соціально-економічного життя України в 1930-их рр.?

1. «…У всіх колгоспах, які не виконали плану хлібозаготівель, в п’ятиденний строк вивезти всі без винятку наявні колгоспні фонди, у тому числі і насіннєвий, в рахунок виконання плану хлібозаготівель…»

2. «…Завдання семирічки в галузі сільського господарства ми зможемо виконати за п’ять років… Розрахунки показують, що посіви кукурудзи повинні орієнтовно складати 9 – 10 млн га і рівнятися приблизно половині всієї площі зернових…»

3. «Продукція соціалістичної індустрії України зросла більш як удвоє. Почали діяти нові величезні підприємства (Запорізький комбінат, Новокраматорський машинобудівний завод, Криворізький металургійний завод)…» 

варіанти відповідей

1,2

1,3

2,3

1,2,3

Запитання 6

Який висновок можна зробити, аналізуючи цитований документ?

«Кампанія щодо виселення куркулів і їхніх родин проводиться передусім у таких регіонах СРСР: з України – 30000 – 35000 родин; з Білорусії – 6000 – 7000 родин; з Середньоволзького краю – 8000 – 10000 родин; з Уралу – 10000 – 15000 родин». 

варіанти відповідей

Активний опір, який чинило українське селянство колективізації, спонукав радянську владу здійснювати репресивні заходи. 

Нестача вільних сільськогосподарських земель спричинила масове виселення селян до малозаселених регіонів СРСР. 

Освоєння цілинних земель спонукало радянський уряд залучати на цілину найбільш активну частину селянства. 

Забруднення сільськогосподарських угідь відходами промислового виробництва змушувало селян переселятися в безпечні регіони.

Запитання 7

Що з указаного нижче розкриває суть політики колективізації сільського господарства України, здійснюваної в 1930-х роках?

1. Збереження та державне стимулювання приватного селянського господарства.

2. Масове створення колгоспів шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту, худоби.

3. Утвердження соціалістичного господарювання й державної власності на засоби виробництва. 

варіанти відповідей

1,2

1.3

2,3

1.2.3

Запитання 8

Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.

«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі (внутрішньої і зовнішньої) і всієї кредитної системи в руках держави – самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».

В уривку вказано на

варіанти відповідей

джерела індустріалізації.                  

                   

наслідки індустріалізації.

етапи індустріалізації.    

причини індустріалізації.

Запитання 9

Що стало наслідком розгортання в СРСР стахановського руху?

 

варіанти відповідей

уведення кримінальної відповідальності за запізнення на роботу


заборона робітникам самовільно залишати підприємства


підвищення норм виробітку продукції

запровадження семиденного робочого тижня

Запитання 10

Зображений агітаційний плакат 1930-х рр. є джерелом для визначення



варіанти відповідей

причин індустріалізації.

переваг індустріалізації.

масштабів індустріалізації.


джерел індустріалізації

Запитання 11

Результатом здійснення якої політики є подані нижче дані?

«Індекс фізичного обсягу промислової продукції в СРСР у 1937 р., порівняно з рівнем 1913 р., склав 820, у США — 154, Німеччині — 119, Великій Британії — 110, Франції — 101. За обсягами виробництва СРСР із п’ятого місця в світі у 1928 р. перейшов на третє у 1932 р., у 1937 р. — на друге…»

 


варіанти відповідей

технічна перебудова   

форсована індустріалізація

промисловий переворот 

технологічна реконструкція


Запитання 12

«Індустріалізація»  це-       

варіанти відповідей

об’єднання селянських господарств у великі підприємства шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту та худоби


створення великого машинного виробництва в усіх галузях господарства, насамперед у промисловості

тверда норма обсягів натурального відрахування державі частки продукції, виробленої селянськими господарствами

форма господарювання в державних підприємствах на основі фінансової самостій ності в умовах збереження централізованого керівництва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест