Установіть відповідність між іменами історичних діячів та дотичними до них поняттями.
1. С. Бандера
2. А. Мельник
3. С. Тимошенко
4. В. Молотов
А. «революційний провод» ОУН, крайовики
Б. наркомат закордонних справ СРСР, пакт
В. «визвольний похід» Українського фронту, «золотий вересень»
Г. старше покоління УВО-ОУН, Провід українських націоналістів.
Установіть відповідність
А. Радянізація
Б. «Визвольний похід»
В. Експропріація
Г. Націоналізація
1. вилучення з приватної власності осіб у власність держави землі, промислових і транспортних підприємств або цілих галузей економіки
2. примусове (без відшкодування чи оплачуване) позбавлення власності
3. силове насадження норм суспільно-політичного, економічного, культурного життя, характерних для тоталітарного ладу в Радянському Союзі.
4. примусове безоплатне вилучення у власність держави всього або частини майна, яке є власністю особи, під різними приводами; в якості санкції за злочин чи за адміністративне або цивільне правопорушення та ін.
5. радянська військова операція у ході Другої світової війни, яка почалася 17 вересня 1939 року та завершилася 06 жовтня 1939 р.
Установіть хронологічну послідовність подій.
А. захоплення військами Українського фронту території Західної України
Б. Напад Німеччини на Польщу
В. передача Румунією Північної Буковини і Бессарабії СРСР
Г. підписання пакту Ріббентропа – Молотова
Які заходи радянізації західноукраїнських земель у 1939-1941 рр. були позитивно сприйняті українським населенням? ( 3 відповіді)
Які українські землі увійшли до складу СРСР відповідно до цитованого документу:
«Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають ...як своє завдання відновити мир... на цій території... З цією метою вони дійшли згоди в наступному: Стаття І. Уряд СРСР та Німецький Уряд встановлює в якості кордону... на території колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту...»?
Коли між СРСР та Німеччиною було укладено Договір про дружбу і кордони?
варіанти відповідей
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома