1. Художній напрям, який передбачає правдиве, історично достовірне, об єктивне і всебічне відображення дійсності специфічними засобами
художньої творчості:
2. В образотворчому мистецтві набув розквіту так званий …, який змальовував явища соціальної дійсності, працю простих людей:
3. Відомий майстер ексресивного малюнка та карикатури. У живописних
полотнах він часто зображував праль, водоносів, ковалів,робітників, міську юрбу:
4. Хто автор мистецького шедевра«Запорожці пишуть листа турецькому султанові»? Для втілення масштабного задуму багатофігурної композиції художник їздив на Хортицю, вивчав історичні джерела, консультувався у знаного етнограф Дмитра Яворницького.
5. Українські митці по різному втілювали принципи реалізму у своїй
творчості. Під впливом з ростання національної свідомості в українському суспільстві виникла реалістична школа…:
6. Яка з картин Архипа Куїнджі,виставлена в Петербурзі, стала сенсацією? Художник володів тонким мистецтвом гри світла і кольору.
7. Правдиве зображення життя українського села основна тема творчості провідного майстра жанрового живопису, художника передвижника:
8. «Шукачем сонця» називали витонченого пейзажиста, майстра сонячного колориту, світлових ефектів. Він відтворював національні ландшафти
з поетичністю і достовірністю, передавав настрій природи, замилування її красою:
9. Хто є зачинателем західноукраїнської реалістичної школи живопису? Цей художник створив багато портретів, низку картин на історичні теми й пейзажі. У картинах митця,наприклад, «Мазепа на переправі через Дніпро»,«Битва під Зборовом », «Бойківська пара»відчутні потужні традиції класицизму і романтизму.
10. В історичному жанрі й баталіях вагомим був творчий доробок буковинського митця,його твори мають яскравий національний
колорит, вирізняються досконалістю складних багатофігурних композицій…:
11. Кому з гетьманів на Софійській площі в Києві Микола Микешин
створив кінний пам ятник .
12. Навмисне смішне або спотворене зображення предмета або особи:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома