Звіт - це...
Де розміщають елементи керування, або узагальнену інформацію групи даних (суму, кількість тощо)?
Для створення звіту за допомогою майстра звітів потрібно:
Редагування й оформлення звіту виконується в режимі
Примітка розташовується
Щоб змінити параметри сторінки, потрібно відкрити звіт у
Щоб змінити орієнтацію сторінки звіту потрібно на вкладці Попередній перегляд перейти до групи...
Після експорту звіту до MS Word Access створює файл Microsoft Word із копією даних об’єкта у форматі
Dерхній і нижній колонтитули — друкуються
Для додавання текстових полів із даними до звіту необхідно
Розмір сторінки для звіту налаштовується на вкладці
Звіт в Access можна роздрукувати за допомогою команд: Файл → Друк.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома