Результатом проведення партійно-радянським керівництвом у другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр. широкомасштабного індустріального житлового будівництва стало поширення в суспільстві поняття
Метою реалізації хрущовських надпрограм у сільському господарстві було
Що було характерним для економічного розвитку УРСР наприкінці 1950-х - у першій половині 1960-х рр.?
З якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР наприкінці 1950 — на початку 1960-х рр. розповсюджувало зображений плакат?
«Раднаргоспи», створені в УРСР у 1957 р., — це
Децентралізація управління промисловістю в другій половині 1950-х рр. відбулася внаслідок:
Які з указаних нижче заходів партійно-державного керівництва в 1950 – середині 1960-х років вплинули на життєвий рівень населення України?
1. Заборона робітникам і службовцям самочинно змінювати місце своєї роботи.
2. Упровадження державних позик і збільшення присадибного господарства колгоспників.
3. Ведення широкомасштабного індустріального житлового будівництва.
4. Створення сфери побутових послуг і системи громадського харчування.
5. Установлення щомісячного авансування та пенсій за віком для колгоспників.
6. Підвищення рівня оплати праці, упровадження п’ятиденного робочого тижня.
З якого року в СРСР починають з'являтися плакати подібного змісту?
Яким методом намагалися подолати житлову проблему у хрущовський період?
З якого року в УРСР розпочалася кукурудзяна епопея?
Перший легковий автомобіль стверений в УРСР:
Та території УРСР сформовано 3 економічних райони:
В УРСР вдалося створити третю в світі
Укажіть особливості розвитку промисловості та соціальної сфери УРСР за доби "Відлиги" (3відповіді) :
Яку сільськогосподарську культуру з наказу М. Хрущова почали інтенивно впроваджувати в УРСР з 1961року
Скільки раднаргоспів було створено в УРСР в 1957р
В якому році було ліквідовано МТС
У якому місті УРСР у 1963 році стався страйк, який влада придушила силою
Позначте три словосполучення що є назвами хрущовських "надпрограм"
"Хрущовка" це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома