Реклама і стимулювання продажуТести Тема «Зображувально-словесні засоби реклами»

Додано: 24 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 10 разів
10 запитань
Запитання 1

Рекламна об’ява складається з таких частин:

варіанти відповідей

слоган, зачин, інформаційний блок, довідкові дані;

афоризм, шрифт, адреса;

заголовок, основний текст, умови поставки.

Запитання 2

Інформація про ярмарки, виставки-продажу – це …

варіанти відповідей

радіооб’ява;

радіоролик

радіорепортаж

Запитання 3

Редакційний матеріал, написаний у формі огляду про діяльність підприємства, чи у формі інтерв’ю з його керівниками діловими партнерами чи споживачами – це …

варіанти відповідей

радіожурнал;

публікації оглядово-рекламного характеру;

рекламна об’ява;

Запитання 4

Важливі характеристики періодичних видань

варіанти відповідей

заголовок, основний текст, умови поставки;

викладка товарів, демонстрація товарів у дії,  дегустація;

тираж, об’єм реалізації, рейтинг.

Запитання 5

Рекламна об’ява – це:.

варіанти відповідей

платне розміщення в періодичні пресі рекламного повідомлення;

одностороннє чи двостороннє зображення на аркуші невеликого розміру;

рекламна інформація, яку читає диктор.

Запитання 6

Телеролик – це:

варіанти відповідей

рекламні кіно або відеоролики протяжністю від кількох секунд до 2-3 хвилин, які демонструють по телевізору;

різноманітні телепрограми: шоу вікторини, репортажі, інтерв’ю під час яких активно рекламуються ті чи інші товари (послуги);

рекламна інформація, яку читає диктор.

Запитання 7

Оберіть рекламні сувеніри.

варіанти відповідей

календарі, аплікації, дрібні вироби з друком, ділові подарунки;

декоративні вази, рослини, штучні квіти, зірки, сніжинки, природні матеріали;

пристрої, інвентар, допоміжні матеріали.


Запитання 8

Телеоб’ява – це :

варіанти відповідей

рекламні кіно або відеоролики протяжністю від кількох секунд до 2-3 хвилин, які демонструють по телевізору;

різноманітні телепрограми: шоу вікторини, репортажі, інтерв’ю під час яких активно рекламуються ті чи інші товари (послуги);

рекламна інформація, яку читає диктор.

Запитання 9

Якою буває телевізійна реклама по типу сюжетів?

варіанти відповідей

описові(інформаційні), сентиментальні, парадоксальні і шокові;

ігровими, знятими з натури, мультиплікаційними, комбінованими;

.


внутрішньосалонні, зовнішні, стаціонарні

Запитання 10

Тематична радіопередача інформаційно-рекламного характеру – це …

варіанти відповідей



радіожурнал.


радіоролик;

радіооб’ява;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест