Рендеринг тривимірної сцени

Додано: 2 травня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 29 разів
12 запитань
Запитання 1

Процес перекладу математичної моделі об'єктів в графічне представлення називається

варіанти відповідей

РЕНДЕРИНГ

ПОБУДОВА МОДЕЛІ

ЕКСТРУДУВАННЯ

Запитання 2

Щоб побачити рендер, зроблений через камеру, слід натиснути клавішу

варіанти відповідей

F12

F9

F5

Запитання 3

Щоб зберегти результат рендерингу, потрібно у вікні рендера (ВКАЖИ ПРАВИЛЬНУ ПОСЛІДОВНІСТЬ)

варіанти відповідей

вибрати Зображення → Зберегти і вказати формат і розташування файлу на диску

вказати формат, вибрати Зображення → Зберегти і розташування файлу на диску

 вказати формат і розташування файлу на диску, вибрати Зображення → Зберегти

Запитання 4

Для запуску процесу візуалізації зображень слід в головному меню вибрати 

варіанти відповідей

Рендер → Рендер зображення

натиснути клавішу F12

Рендер зображення →Рендер

Запитання 5

Щоб зберегти анімацію потрібно налаштувати параметри ...

варіанти відповідей

РЕНДЕРИНГУ

ВИВЕДЕННЯ

ЕКСТРУДУВАННЯ

АНІМАЦІЇ

Запитання 6

Для запуску процесу візуалізації анімації слід в головному меню вибрати 

варіанти відповідей

Рендер → Рендер анімації

натиснути Ctrl+F12

натиснути клавішу F12

Запитання 7

Від чого залежить якість 3D-зображення

варіанти відповідей

положення камери

освітлення сцени;

матеріали об'єктів;

налаштування рендерингу

Запитання 8

Визначте правильну послідовність виконання дій алгоритму


Для швидкого налаштування прив'язки камери до об'єкта можна виконати такий алгоритм:

А) натиснути 0 (нуль)

B) натиснути клавішу N, і в лівій панелі інструментів, що з'явилася, знайти вкладку View (Огляд)

C) виділити камеру

D) відмітити Camera to View

варіанти відповідей

CBDA

CBAD

BCAD

ABCD

Запитання 9

В основі найпоширеніших програм-рендерів лежать основні обчислювальні методи

варіанти відповідей

Растеризація

Трасування променів

Векторизація

Розрахунок відбитого світла

Екструдування

Запитання 10

Метод, при якому зображення створюється прорахунком граней-полігонів і великих ділянок поверхонь.

варіанти відповідей

Растеризація

Трасування променів

Векторизація

Розрахунок відбитого світла

Екструдування

Запитання 11

Фізика сцени прораховується на основі променів, що виходять з об'єктиву віртуальної камери і аналізу взаємодії кожного променя з об'єктами, з якими він зустрічається в сцені.

варіанти відповідей

Растеризація

Трасування променів

Векторизація

Розрахунок відбитого світла

Екструдування

Запитання 12

Кожен піксель зображення наділяється кольором, який залежить від джерела світла і оточення.

варіанти відповідей

Растеризація

Трасування променів

Векторизація

Розрахунок відбитого світла

Екструдування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест