Рендеринг тривимірної сцени (Blender)

Додано: 2 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 264 рази
20 запитань
Запитання 1

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

 Рендеринг

  Моделювання 

  

Проектування

  

Виведення

Запитання 2

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама 

  Кіно

  Медицина

  Архітектура 

  

Промисловість

Запитання 3

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

 Текст

  Схема

  Картинка

  Графічне зображення 

Запитання 4

3D-графіка - це

варіанти відповідей

 розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

  графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг 

  

Моделювання, рендеринг, виведення

  Введення, моделювання, виведення

  Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

 Тривимірна графіка

 

 Комп'ютерна графіка

  Векторна графіка

  Растрова графіка

Запитання 7

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:


варіанти відповідей

 Принтер

 

 Плотер

  Монітор

  

Графічний редактор

Запитання 8

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

  

Геометрія

 

 Джерела світра

  Палітра

  

Віртуальні камери

Запитання 9

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

 

 Моделювання

  Проектування

  Виведення

Запитання 10

Назвіть основні види комп'ютерної графіки

варіанти відповідей

 векторна

 

 растрова

  тривимірна

  фрактальна

  анімаційна

  

фонова

  вордовська

Запитання 11

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

 Easy Paint Tool Sai

  

Paint 3D

  Blender

  Photoshop

  AutoCAD

Запитання 12

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

  операція створення копій елементів

  операція створення ребер елементів

  операція зглажування стиків між елементами

Запитання 13

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш

варіанти відповідей

 Ctrl + C

  Shift + A

  Shift + Z

  Ctrl +V

Запитання 14

Масштабування в BLENDER виконуємо:

варіанти відповідей

 прокручуючи колесо миші

  затискаючи колесо прокрутки миші

  натискаючи ліву кнопку миші

 

 натискаючи одночасно колесо та праву кнопку миші

Запитання 15

До примітивів відноситься

варіанти відповідей

циліндр, тор, вектор

  куб, сфера, тор

  циліндр, конус, паралелограм

  

куб, сфера, прямокутник

Запитання 16

3D моделювання це:

варіанти відповідей

Просторова графіка

  

Растрова графіка

  

Векторна графіка

  Текстурування

Запитання 17

Які дії можуть виконуватись під час екструдування?

варіанти відповідей

 видалення об'єкта

 

 видовження об'єкта

  видалення вершин об'єкта

  

створення "відростків"

Запитання 18

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 19

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об’ємних об’єктів, це


варіанти відповідей

 растова 

 векторна

 змішана

тривимірна

Запитання 20

Для одержання тривимірної моделі на площині потрібні такі кроки



варіанти відповідей

проектування

  моделювання

  

Рендеринг

  

 виведення отриманого зображення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест