18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Blender

Додано: 10 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання 

Проектування

Виведення

Запитання 2

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама 

Кіно

Медицина

Архітектура 

Промисловість

Запитання 3

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

Текст

Схема

Картинка

Графічне зображення 

Запитання 4

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері

Запитання 5

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 6

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 7

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 8

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

AutoCAD

Запитання 9

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

Графічне зображення

Картинка

Схема

Текст

Запитання 10

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 11

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення копій елементів

операція створення ребер елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 12

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш

варіанти відповідей

Ctrl + C

Shift + A

Shift + Z

Ctrl +V

Запитання 13

Масштабування в BLENDER виконуємо:

варіанти відповідей

прокручуючи колесо миші

затискаючи колесо прокрутки миші

натискаючи ліву кнопку мишіі

натискаючи одночасно колесо та праву кнопку миші

Запитання 14

3D моделювання це:

варіанти відповідей

Просторова графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 15

Найпопулярнішою ділянкою використання тривимірної графіки є


варіанти відповідей

Кіно

ігри

машинобудування

проектування

Запитання 16

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об’ємних об’єктів, це

варіанти відповідей

растова

векторна

змішана

тривимірна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест