1. Рей Бредбері -
Що є за жанром "Усмішка"?
Яку картину натовп з таким задоволенням спочатку обплював, а потім, "як стая голодних птахів", знищив? Це була...
Які наслідки атомної війни показав Рей Бредбері в оповіданні "Усмішка"?
(кілька правильних відповідей)
Навіщо натовп зібрався на площі й вишикувався в чергу в таку ранню годину у святковий і ярмарковий день?
Назвіть свята, які влаштовували місцеві жителі ( дві правильні відповіді)
Чому Том не зміг плюнути в картину?
Що вдалося вихопити Тому, коли натовп безжально знищував картину?
Події в оповіданні "Усмішка" відбуваються ...
Головним своїм ворогом люди вважають:
Черга на міській площі зібралася о ... годині ранку:
Поблизу натовпу продавали...
Твір завершується описом:
Фінал твору Рея Бредбері...
Рей Бредбері у творі змалював:
6. Якими були люди на майдані?
7. Том на картині побачив:
9.Що відбувалося з Томом, коли натовп знищував картину?
10. Дорога до селища була:
11.Кому з героїв належать слова: "Ще з`явиться, от побачите, якийсь головатий і підлатає цивілізацію. Згадаєте мої слова. Та людина матиме чутливе серце... "
12.Як автор оцінює майбутнє людства у фіналі оповідання?
Рей Бредбері представляє літературу
Успіх прийшов до Рея Бредбері після публікації
Які наслідки атомної війни показав Рей Бредбері в оповіданні "Усмішка"?
(декілька правильних відповідей)
Яка людина, на думку одного із чоловіків з натовпу, може підлатати цивілізацію?
Який наказ місцевої влади оголосив вершник після завершення "свята" плювання в картину?
Що вдалося вихопити Тому, коли натовп безжально знищував картину?
Оповідання "Усмішка" закінчується словами "...а місяць веслував собі...назустріч ранку". Як ви думаєте, що символізує такий фінал твору Рея Бредбері?
1. Ім'я головного героя
2. Хто заступився за хлопця?
4. Синонім до слова "філіжанка"
5. До чого була ненависть у людей?
6. Що робили люди в творі з книжками?
9. Що означає речення "А на долоні в Тома лежала Усмішка?"
10. Яка інша назва картини "Джоконда "?
12. За жанром "Усмішка"-це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома