Образ матері є у всіх поезіях, окрім
Поезія"Ти знаєш що ти-людина" належить до лірики?
Проблематика твору О.Гавроша"Неймовірні пригоди Івана Сили"
"Пісня про рушник"- належить до
Рушник- це символ?
Новела як літературний жанр має
Ідеєю вірша В. Симоненка " Ти знаєш, що ти - людина?" є
У поезії В. Симоненка "Лебеді материнства" наявні такі народнопоетичні символи:
Коралі в родині Софійки вважали
Відчинити стару шафу Софійку спонукало
Зі шматочків цегли Фрідріх робив
Фотокартку доньок Фрідріха знайшли у стіні будинку через
Неправильним є твердження
Будинок, який зводили німці, міг би, на їхню думку, стояти на околиці
Усіх Кулаківських неминуче вражає (М. Павленко "Русалонька із 7-Б, або Прокляття роду Кулаківських")
"Русалонька із 7-Б, або Прокляття роду Кулаківських" М. Павленко -
Що ніби хотіли запитати дівчатка? (Л. Пономпренко "Гер переможений")
Іван Фірцак або Іван Сила свого часу був...
Яка ідея новели "Гер переможений"?
М. Павленко. Ім'я головної героїні, яка розслідує прокляття роду Кулаківських?
Що пропонує відкривати в «океані рідного народу» (поезія «Гей, нові Колумби й Магеллани») В. Симоненко?
Визнач художні засоби в рядках поезії В.Симоненка:
"Лопотіли крилами і рожевим пір'ям,
Лоскотали марево золотим сузір'ям"
Звертаючись до читача в поезії "Ти знаєш,що ти - людина?", В.Симоненко у кожній людині бачить
А) індивідуальність
Б)борця за щастя
В) творчу особистість
Г)пасивного споглядача життя.
За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», головну героїню повісті Софійку називають інколи Русалонькою тому, що ...
Слово, за допомогою якого можна було повернутись із подорожі в минуле (Марина Павленко «Русалонька із 7-B, або Про кляття роду Кулаківських»)?
Вадим пояснив Софійці свій потяг до крадіжки
Софійка, зазирнувши у майбутнє, зрозуміла, що справжнім другом і гідним її кохання є
Про що попереджає Марина Павленко, зобразивши рід Кулаківських?
Яким чином вдалося вилікувати немічну дівчину Катерину?(Повість М.Павленко "Русалонька із 7-В...)
Хто з роду Кулаківських накликав прокляття на нащадків?
З якими почуттями зводили квартал полонені німці в новелі Л. Пономаренко «Гер переможений»?
Які прикраси виготовляв Фрідріх із цегли?(Л.Пономаренко "Гер переможений"
Що стало символом пам’яті про полоненого німця після його смерті?("Гер переможений")
Як ставилися вдови до полонених німців? (Новела «Гер переможений»)
Провідний мотив твору Л.Пономаренко Гер переможений" - це
Поруч із посадженою Фрідріхом нагідкою героїня-оповідачка посеред грудня побачила
На картинці зображений символ із твору
Який предмет символізував успіх і щасливе майбутнє родини Ягід?(Повість М.Павленко "Русалонька із 7- В..."
«Машиною часу» для Софійки стала
Про що попереджає Марина Павленко, зобразивши рід Кулаківських?
Іван Фірцак або Іван Сила свого часу був
У душі лунали пісні, жила любов до квітів,до краси й гармонії - так можна сказати про персонажа твору Л.Пономаренко "Гер переможений"
А)охоронця
Б) Фрідріха
В)дівчинку
Г)жінку
Прочитайте висловлювання і вкажіть, кому воно належить.
Постать Івана Фірцака на Закарпатті загальновідома. А захотілося мені написати про нього твір для дітей, коли я повніше познайомився з його життям.
А)Олегу Ольжичу
Б)Григору Тютюннику
В)Андрію Малишку
Г)Олександру Гаврошу
Персонаж повісті О.Гавроша Іван Сила є втіленням ідеї
А) непереможності духу українського народу
Б) самопожертви в ім'я близької людини
В) незнищенності справжнього кохання
Г) любові до рідної природи
У повісті Неймовірні пригоди Івана Сили" зосереджено увагу на всіх наведених морально-етичних проблемах , ОКРІМ
А) дружба і любов
Б) Добро і зло
В) чесність і підступність
Г)батьки і діти
За жанром твір Любові Пономаренко "Гер переможений" - це...
"Ця перемога змінила ставлення Сили до боротьби на арені. Він почав тренуватися й по можливості навіть брати уроки. Бо одне діло - гнути залізо, а зовсім інше - перемагати таких же силачів, як і сам," - такий висновок зробив головний герой повісті Олександра Гавроша після бою у...
У творі М. Павленко «Русалонька із 7-В…» порушені такі проблеми, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома