Інфінітивом є всі слова у рядку
Особовою формою дієслова є всі слова у рядку
Дієсловами одного виду є всі слова в рядку
З'ясуйте, скільки дієслів у наведеному уривку твору
Щось насувало грізне. Потемніло, завітрило, закрутила курява. Гримнуло ближче, немов звалив хтось на поміст деревину, загуркотіло й покотилось у небі.
Визначте рядок, у якому всі слова написано правильно:
Одна з дієслівних форм, яка вказує на ознаку предмета за дією й відповідає на питання який? яка? яке? які? - це...
Незмінні форми дієслова - це..
(оберіть усі потрібні варіанти)
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму 3 особи однини дієслова
Активні дієприкметники у рядку
Позначте рядок, у якому речення ускладнене дієприкметниковим зворотом
Оберіть речення, де треба виділити комами дієприкметниковий зворот
Укажіть рядок, у якому всі слова дієприслівники
Літеру и потрібно писати на місці пропуску в кожному варіанті, ОКРІМ:
Пунктуаційну помилку допущено в реченні.
За допомогою суфікса -ачи (-ячи) утворяться дієприслівники від обох дієслів рядка
Орфографічну помилку допущено в рядку
Окремо з не треба писати всі дієприслівники в рядку
Граматично правильне продовження речення
«Купуючи мобільний телефон...» наведено в рядку:
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Букву н на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Прочитайте текст. Оберіть усі НЕправильні твердження щодо його характеристики.
Якось увечері, коли Чарлі зайшов до дідусів з бабусями, він запитав:
– 1)Чи справді шоколадна фабрика «Вонка» найбільша в світі?
– Чи справді?! – здивувалися водночас усі четверо. – Аякже! Святий
Боже, 2)невже ти 3)не знаєш? Та вона в п’ятдесят разів більша за будь-яку іншу фабрику!
– 4)А чи справді містер Віллі Вонка – найуміліший на світі виробник
шоколаду?
– Любий хлопчику, – сказав дідунь Джо, умощуючись на подушці
вище, – та світ не бачив такого дивовижного, фантастичного, неймовірного
виробника шоколаду, як містер Віллі Вонка! Я гадав, що всі це
знають (Р. Дал)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома