Визначенню «Комплекс найважливіших відкриттів, здійснених на суходолі та морі середини ХV- ХVІІ ст.» відповідає поняття:
Позначте прізвище мореплавця, який у 1519-1522 рр. здійснив першу навколосвітню подорож:
Укажіть твердження, які належать до передумов Великих географічних відкриттів:
1 створення нових видів кораблів, навігаційних приладів;
2 поява держав, які мали можливість споряджати експедиції;
3 прагнення європейців знайти нові шляхи до Азії;
4 відкриття у галузі географії та астрономії;
5 потреба в золоті та сріблі;
6 захоплення турками торговельних шляхів з Європи до Азії.
«Квадратна в основі піраміда піднімається вгору дев’ятьма уступами до невеликого храму на її вершині. Кількість східців дорівнює кількості днів у році – 365. 18 уступів на двох половинах кожної сторони відповідає кількості місяців. Сходи прикрашені зображенням змій». Укажіть назву доколумбової цивілізації Америки, яка створила дану пам’ятку:
Позначте твердження, що характеризують міста раннього Нового часу:
1 місто оточене кріпосним муром;
2 будуються численні особняки знаті за міським муром;
3 широкі вулиці й просторі площі;
4 багато суспільних будівель: собори, ратуші, шпиталі тощо;
5 палаци збудовані у готичному стилі;
6 наявність бірж, банків, критих ринків.
Укажіть технічні винаходи, що з’явилися у першому періоді Нового часу:
1 горизонтальний ткацький верстат;
2 мушкет, гармата;
3 катапульта;
4 морський компас;
5 паровий двигун;
6 повітряна куля.
Укажіть назву соціальної групи населення, яка зникає за капіталістичного суспільства:
Позначте назву континенту, головним наслідком відкриття якого стала інтенсивна работоргівля у світі:
Визначенню «Подорожчання всіх товарів, оскільки їхня вартість стала виражатися у більшій кількості золота і срібла» відповідає поняття:
. Укажіть назви країн, які стали першими колоніальними імперіями:
1 Іспанія;
2 Англія;
3 Нідерланди;
4 Португалія;
5 Франція;
6 Бельгія.
Втручання однієї чи кількох держав у внутрішні справи іншої держави або її відносини з третіми державами- це:
Угода між державами про ведення спільних дій - це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома