Річне підсумкове оцінювання екстернів 6 клас

Додано: 12 травня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
19 запитань
Запитання 1

Позначте правило, яке НЕ стосується поведінки під час затоплення:

варіанти відповідей

негайно сповістити дорослих

повідомити поліцію

перекрити крани

відключити електрику

Запитання 2

Якими бувають рішення?

варіанти відповідей

прості, щоденні, складні

бажанні, звичні, серйозні

продумані, складні, щоденні

мудрими, чесними, простими

Запитання 3

Уміння приймати рішення допомагає:

варіанти відповідей

робити кращий вибір

запобігати виникненню проблем і шкідливих звичок

підвищити самоповагу і здобути авторитет

самостійність

Запитання 4

Критично мислити це означає ...

варіанти відповідей

критикувати

висміювати

обмірковувати і оцінювати факти

наведення переконливих аргументів для підтвердження власної думки

Запитання 5

Здоров'я- це такий стан організму, при якому він успішно виконує:

варіанти відповідей

Фізичні вправи

Усі життєві функції

Шкільні домашні завдання

Домашню роботу

Запитання 6

Щоб бути насправді незалежним, самостійним у рішеннях і поведінці, слід робити наступне: Декілька правильних відповідей.

варіанти відповідей

формувати навички впевненої поведінки;

навчитися спілкуватися доброзичливо;

підвищувати самооцінку;

доводити свою незалежність за допомоги шкідливих звичок;

розвивати силу волі;

вдосконалювати власні риси характеру; 

Запитання 7

Те, що необхідно для збереження життя і діяльності людини та її розвитку – це:

варіанти відповідей

потреба

Звичка

Вміння;

Навички;

Запитання 8

Електричні прилади, ввімкнені в електричну мережу, НЕ можна гасити:  

варіанти відповідей

ковдрою

водою

піском

Запитання 9

Остання стадія очищення води є:

варіанти відповідей

хімічна обробка

фільтрування

знезараження

Запитання 10

Що таке трикутник вогню?

варіанти відповідей

кисень, горючі матеріали, джерело запалювання

джерело запалювання, кисень, вода

горючі матеріали, джерело запалювання, вода

вода, кисень, легкозаймисті речовини

Запитання 11

Дотримання яких правил буде корисним під час пожежі? 

варіанти відповідей

відчинити вікно

закрити дихальні шляхи вологим рушником

перекрити водопостачання

спускатися сходами, а не на ліфті

Запитання 12

Щоб зменшити негативний вплив забрудненої води на здоров’я, люди:


варіанти відповідей

будують нові електростанції

змінюють рельєф місцевості

встановлюють на підприємствах очисні споруди

створюють штучні водойми

Запитання 13

Яку дію при вмиканні газової конфорки слід виконувати першою:

варіанти відповідей

 запалити сірника і піднести його до конфорки

 увімкнути конфорку

  закрити кран на газовій трубі

 вимкнути конфорку

Запитання 14

Назвіть ознаки гармонійного розвитку: (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Фізичне здоров'я

соціальне здоров'я

фінансове благополуччя

психічне і духовне здоров'я

Запитання 15

Протидія впливу реклами

варіанти відповідей

шукати якомога повнішу інформацію про рекламований товар

покладатися на думку авторитетних людей

не аналізувати негативні й позитивні якості товару

приймати рішення під впливом емоцій

Запитання 16

Познач коли ВіЛ не передається

варіанти відповідей

під час користування лазнею або душем

під час перелівання крові

під час користування посудом

при чиханні

під час манікюра у салоні

через укуси комарів

Запитання 17

Оберіть характеристики, які вказують на навички ефективного спілкування:

варіанти відповідей

співрозмовник не відволікається, не змінює тему розмови

співрозмовник висловлює власну точку зору, не вислухавши іншого

спокійна, доброзичлива інтонація

вчасно закінчувати розмову

 говорити про щось навіть, якщо це не доречно

Запитання 18

Конфлікти виникають тому, що:

варіанти відповідей

люди злі

люди не можуть говорити;

 у людей можуть бути різні цілі, інтереси, позиції або погляди;

Запитання 19

Щоб запобігти ескалації конфлікту, треба:

варіанти відповідей

не перебивати співрозмовника

не насміхатися

гучніше кричати

вихваляти себе

не боятися визнати помилки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест