Цьому античному образу присвячена збірка віршів. Герой є посередником між світом живих і мертвих, митець, що одухотворяє світ
Фігурні вірші (каліграми) створював
7. Прочитайте уривок поезії Райнера Марії Рільке в перекладі Миколи Бажана:
Дорогою цією йшли вони
попереду ішов стрункий мужчина
в киреї голубій; він нетерпляче
і мовчазливо в далечінь вдивлявся,
і крок його жадібно жер дорогу
великими шматками; в нього руки
звисали з-під киреї тяжко й хмурно,
немов забули вже про легкість ліри,
яка отак була вросла в лівицю,
як віть троянди у гілки оливи.
Для своєї поезії Райнер Марія Рільке взяв сюжет із давньогрецького міфу про
. Райнера Марію Рільке називають
Проблему поета і поезії Райнер Марія Рільке порушує у
Яка збірка стала наслідком перебування Рільке в Україні?
Про кого із митців Рільке підготував лекцію і їздив із нею Німеччиною та Австро-Угорщиною?
Хто з цих поетів неодноразово бував на Україні?
В яких жанрах працював Р.Рільке?
У яких модерністських напрямах працював Рільке
Вершина творчості Рільке
Де народився Рільке?
Чому батько був вимушений забрати сина додому з навчання у військовій школі закритого типу?
Що було «заказано» Орфеєві в поезії «Орфей, Еврідіка, Гермес»:
Філософський зміст боротьби життя і смерті, кохання і небуття, мистецтва і темряви Рільке втілив у вірші
Вірш Р.М.Рільке "Ось дерево звелось..."ввійшов до збірки
В якому університеті навчався Р.М.Рільке:
І світова війна та революційні події призвели Р.М.Рільке до ...
В який твір Р.М.Рільке ввійшло 10 пісень, звернених до ангелів:
«Звірі зробилися тихіші» у поезії Рільке «Ось дерево звелось…», тому що
У поезії Рільке «Орфей, Еврідіка, Гермес» є всі сюжетні лінії, ОКРІМ
Назвіть кульмінаційний момент у вірші Рільке "Орфей, Еврідіка, Гермес".
Що виражає образ Орфея в сонеті "Ось дерево звелось. О виростання!"?
Творчість цього письменника посприяла появі поетичного реалізму. Він поєднав фантастику і сатиру, прозу з лірикою, поезія однієї теми - це твір трагічний, комічний як саме життя
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома