Наприкінці XIX — у першій половині XX ст. сформувалися:
Письменник, який захоплювався живописом, особливо кубізмом, який спонукав його шукати нові форми в поезії:
«Срібною добою» називають період у розвитку російської лірики:
Основна тема вірша «Зарізана голубка й водограй»
Поезія «Срібної доби»і її розвиток зупинився внаслідок:
Реквіємом жертвам сталінського терору стала відома поема
Зазначте характерні особливості розвитку жанрів лірики у ХХ ст.
Письменники «срібної доби» російської літератури
Ця поема — своєрідне поетичне вшанування жертв сталінських репресій:
Вставити пропущене слово.
Частина віршів Ґійома Аполлінера — ліричні ...............,
тобто вони написані так, що їхній текст створює своєрідний малюнок (зірка, будинок, лінії дощу, водограй тощо).
З якого вірша Р. М. Рільке рядки?
Вона — вже корінь,
і коли нараз її спинив
і з розпачем промовив
до неї бог: «А він таки оглянувсь», —
безтямно й тихо запитала: «Хто?»
Каліграма - це...
Встановити відповідність між поетами та літературними течіями
1 символізм
2 акмеїзм
3 імажинізм
4 футуризм
А Ф.Марінетті, В.Маяковський, І.Северянін
Б П.Верлен, Р.М.Рільке, О.Блок
В М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам
Г Т.С.Еліот, Б.-І.Антонич, С.Єсенін
М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам належали до
Яку назву отримав період у розвитку російської літератури наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст?
Модернізм -
Що було «заказано» Орфеєві в поезії «Орфей, Еврідіка, Гермес»:
У чому вбачає А.Ахматова призначення поета?
Виникнення якого з цих термінів пов’язують з ім′ям Гійома Аполлінера:
Поетична форма, у якій створено вірш Гійома Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»:
Під мостом Мірабо струмує Сена
Так і любов
Біжить у тебе в мене
- стверджує ліричний герой поезії, у якій є рядки
Для поезії Аполлінера нехарактерним є:
До представників «срібної доби» належали поети:
A) О.Блок, А.Ахматова, В.Маяковський, Б.Пастернак;
Б) А.Ахматова, Р.М.Рільке, Гарсіа Лорка;
B) В.Маяковський, Гарсіа Лорка, Р.М.Рільке, Т.С.Еліот;
Г) Гійом Аполлінер, Б.Пастернак,0. Блок.
В основі цієї поезії лежить антитеза:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома