Вкажіть назви верств у давньоримському суспільстві:
Зазначте назви магістратів у римлян:
Вкажіть республіканські державні органи:
Оберіть із переліку вищі урядові посади.
Як у Римській державі називали незнатне трудове населення?
Встановіть відповідність між видатним представником римської знаті та його діяльністю:
А) Публій Корнелій Сципіон;
Б) Публій Корнелій Сципіон Молодший;
В) Марк Порцій Катон;
Г) Гамількар Барка
1) займав посаду цензора, захищав традиції римського суспільства, відстоював ідею знищення Карфагену;
2) полководець, успішно керував флотом, воював з племенами іберів в Іспанії;
3) полководець, який розбив військо Ганнібала в 202 р. біля м. Зама;
4) полководець, який розгромив Карфаген у Третій Пунічній війні
Встановіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
А) Терми;
Б) Атріум;
В) Триклінія;
Г) Перистиль.
1) їдальня;
2) внутрішній двір, оточений портиком;
3) зала-вітальня з освітленням через прямокутний отвір у стелі;
4) лазні
Де розташовувались квартали римських багатіїв?
Як називалась головна площа Риму?
З яких частин складався рід у римському суспільстві?
Член римської родини, якого дуже шанували, перед авторитетом якого схилялися навіть дорослі сини
Встановіть відповідність між віком дитини та етапами її виховання.
А) до 7 років;
Б) до 14 років;
В) до 18 років;
Г) після 18 років
1) вивчали філософію та красномовство;
2) діти знаті навчалися в Елладі й Александрії;
3) вивчали історію, геометрію, літературу, музику;
4) виховувались вдома
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома