Рисунок (екзамен). Варіант 1
Визначення "Рисунок" трактують так
Залежно від призначення рисунки можна поділити на такі види
Вкажіть зображення на якому стилізований рисунок.
Назвіть елемент світлотіні, світлову пляму на яскраво освітленій глянсовій поверхні.
Контраст – художній прийом, метою якого є виділення основного елементу для досягнення більшої виразності передачі форми.
Вкажіть, на якому із запропонованих зображень джерело світла знаходиться на більшій відстані.
Виберіть неправильний варіант визначення поняття "Композиція".
Виберіть лінійно схематичну композицію в якій виражено рух зростання
Як називається чергування або співставлення будь-яких елементів композиційного характеру.
Виберіть правильне визначення поняття в рисунку "Перспектива".
Вкажіть, на якому зображені подано кутову перспективу
Виберіть правила повітряної перспективи.
На яких із поданих зображень не застосовані закони лінійної перспективи?
Що брали за модуль митці Стародавнього Єгипту, вимірюючи людську фігуру?
До якої частини тіла доходить рука людини за сучасними пропорціями?
В якому з поданих рисунків жіночого обличчя не відповідає висота носу за сучасними пропорціями зображення фігури людини?
На якій лінії поділяють голову людини навпіл митці за сучаснними пропорціями?
Як називають швидко виконаний вільний малюнок, недопустимий як готова робота.
На якому із поданих натюрмортів два елементи світлотіні?
Лінія, пляма, крапка, штрих – це основні засоби ....
Чи правильне твердження: "Якщо людина стоїть з упором на одну ногу, то вісь рівноваги переміщується до упорної ноги і проходить від яремної ямки чи сьомого шийного хребця до п’ятки ноги"?
Як змінюєтья положення голови, тазостегнового поясу, плечового поясу при рисуванні фігури людини, що стоїть з упором і на одну ногу?
Назвіть 3 основні форми складок на драпіях, що рисують
У довіднику-словнику з дизайну, термін «стилізація» потрактовано в кількох значеннях. Яке з цих тверджень не відповідає дійсності?
Науковці виокремлюють такі прийоми стилізації.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома