риторика 3р

Додано: 18 грудня 2024
Предмет: Етика
10 запитань
Запитання 1

1)Заговори, щоб я тебе побачив

2)Найбільше з достоїнств оратора не лише сказати те, що треба, але й не сказати того, чого не треба

3)Красномовство – мистецтво керувати умами

4)Істинно красномовний той, хто звичайні предмети виражає просто, великі – піднесено, а середні – з помірністю


а)Платон

б)Сократ

в)Цицерон

г)Цицерон 


варіанти відповідей

1 - б, 2 - в, 3 - а, 4 - г

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - г, 2 - а, 3 - в, 4 - б

1 - б, 2 - г, 3 - в, 4 - а

Запитання 2

1 – Дебати

2 – Самопрезентація (за Е.Гофманом)

3 – Асиміляція

4 – Орфоепія

A – чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми

Б – організація взаємодії з іншими людьми для досягнення своїх цілей

В – уподібнення одного (глухого) приголосного до іншого (дзвінкого), що викликає зміни в його звучанні

Г – розділ лінгвістики, що вивчає правильну вимову будь-якої національної літературної мови

варіанти відповідей

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - г, 2 - б, 3 - а, 4 - в

1 - а, 2 - б, 3 - г, 4 - в

1 - в, 2 - а, 3 - б, 4 - г

Запитання 3

1 – Етап формування методологічних принципів, добір та оцінювання матеріалу

2 – Етап визначення стратегії і тактики майбутнього виступу та його основної ідеї

3 – Етап творчої роботи оратора перед слухачами, на якому розроблений матеріал стає дієвим засобом впливу

4 – Етап визначення результативності зустрічі зі слухачами

A – Докомунікативний

Б – Передкомунікативний

В – Комунікативний

Г – Посткомунікативний

варіанти відповідей

1 - в, 2 - г, 3 - а, 4 - б

1 - г, 2 - а, 3 - в, 4 - а

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - б, 2 - в, 3 - г, 4 - а

Запитання 4

1 – Смієшся

2 – Депутатський

3 – Вітчизна

4 – Шістдесят

A – сься

Б – ць

В – чч

Г – зд

варіанти відповідей

1 - г, 2 - б, 3 - а, 4 - в

1 - в, 2 - г, 3 - б, 4 - а

1 - б, 2 - а, 3 - в, 4 - г

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

Запитання 5

1 – Голосність

2 – Темп

3 – Висота

4 – Тембр


A – Сила звуку

Б – Швидкість мовлення

В – Голосовий діапазон

Г – Окраса голосу

варіанти відповідей

1 - а, 2 - г, 3 - в, 4 - б

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - г, 2 - а, 3 - б, 4 - в

1 - г, 2 - в, 3 - б, 4 - а

Запитання 6

1)Мовний аппарат складається з:

2)Периферичний відділ складається з:

3)Голос складається з: 

4)Алгоритм підготовки публічного виступу складається з


а)звукоутворюючого, артикуляційного та дихального

б)самоналаштування, визначення цільової аудиторії, теми, цілі та жанру

в)центрального і периферичного

г)голосності, темпу, висоти, тембру, артикуляції 

варіанти відповідей

1 - в, 2 - а, 3 - г, 4 - б

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - б, 2 - в, 3 - а, 4 - г

1 - г, 2 - а, 3 - в, 4 - б

Запитання 7

1)Звучний красивий голос – це

2)Гелотофобія – це

3)Красномовство – це

4)Риторика – це


а)страх бути осміяним аудиторією

б)Правильнее поставлене дихання

в)мистецтво, яке дозволяє нам оволодіти розумом і серцем співрозмовника

г)мистецтво про способи переконання та впливу на аудиорію

варіанти відповідей

1 - б, 2 - а, 3 - в, 4 - г

1 - в, 2 - а, 3 - г, 4 - б

1 - а, 2 - г, 3 - б, 4 - в

1 - г, 2 - в, 3 - а, 4 - б

Запитання 8

1)Ораторське мистецтво не мислиме, якщо оратор не опанував досконало предмет, про який хоче говорити

2)Людський розум виховується вченням і мисленням

3)Красномовство належить до тих мистецтв, які все здійснюють і всього досягають словом

4)Кінцева мета красномовства – переконувати людей 


а)Платон

б)Цицерон

в)Ф. Честерфілд

г)Цицерон

варіанти відповідей

1 - г, 2 - б, 3 - а, 4 - в

1 - а, 2 - в, 3 - г, 4 - б

1 - в, 2 - а, 3 - г, 4 - б

1 - а, 2 - б, 3 - г, 4 - в

Запитання 9

1)Немає найбільшої без глуздості, яка б не була сказана ким-небудь з філософів

2)Ораторске мистецтво користується усіма вигодами поезії й усіма її правами

3)Найкращий оратор є той, хто своїм словом і повчає слухачів і дає насолоду

4)Риторика – цариця душ і княгиня мистецтв


а)Цицерон

б)Цицерон

в)Ф. Прокопович 

г)Й.Гете

варіанти відповідей

1 - а, 2 - г, 3 - б, 4 - в

1 - б, 2 - а, 3 - в, 4 - г

1 - в, 2 - а, 3 - г, 4 - в

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

Запитання 10

1)Немає нічого прекраснішого, ніж уміння силою слова приковувати до себе натовп слухачів, притягати їх розташування, направляти їх волю куди хочеш і відвертати її звідки хочеш

2)Красномовство – це не що інше, як уміння надавати краси логічним побудовам

3)Не слід заволодівати розмовою як вотчиною, з якої маєш право вижити іншого, навпаки, слід старатися, щоб кожен мав свою чергу в розмові, як і в усьому іншому

4)Обов’язок оратора – говорити правду  


а)Д.Дідро

б)Цицерон

в)Платон

г)Цицерон

варіанти відповідей

1 - б, 2 - а, 3 - г, 4 - в

1 - а, 2 - б, 3 - в, 4 - г

1 - в, 2 - г, 3 - а, 4 - б

1 - б, 2 - г, 2 - а, 4- в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест