1)Заговори, щоб я тебе побачив
2)Найбільше з достоїнств оратора не лише сказати те, що треба, але й не сказати того, чого не треба
3)Красномовство – мистецтво керувати умами
4)Істинно красномовний той, хто звичайні предмети виражає просто, великі – піднесено, а середні – з помірністю
а)Платон
б)Сократ
в)Цицерон
г)Цицерон
1 – Дебати
2 – Самопрезентація (за Е.Гофманом)
3 – Асиміляція
4 – Орфоепія
A – чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми
Б – організація взаємодії з іншими людьми для досягнення своїх цілей
В – уподібнення одного (глухого) приголосного до іншого (дзвінкого), що викликає зміни в його звучанні
Г – розділ лінгвістики, що вивчає правильну вимову будь-якої національної літературної мови
1 – Етап формування методологічних принципів, добір та оцінювання матеріалу
2 – Етап визначення стратегії і тактики майбутнього виступу та його основної ідеї
3 – Етап творчої роботи оратора перед слухачами, на якому розроблений матеріал стає дієвим засобом впливу
4 – Етап визначення результативності зустрічі зі слухачами
A – Докомунікативний
Б – Передкомунікативний
В – Комунікативний
Г – Посткомунікативний
1 – Смієшся
2 – Депутатський
3 – Вітчизна
4 – Шістдесят
A – сься
Б – ць
В – чч
Г – зд
1 – Голосність
2 – Темп
3 – Висота
4 – Тембр
A – Сила звуку
Б – Швидкість мовлення
В – Голосовий діапазон
Г – Окраса голосу
1)Мовний аппарат складається з:
2)Периферичний відділ складається з:
3)Голос складається з:
4)Алгоритм підготовки публічного виступу складається з
а)звукоутворюючого, артикуляційного та дихального
б)самоналаштування, визначення цільової аудиторії, теми, цілі та жанру
в)центрального і периферичного
г)голосності, темпу, висоти, тембру, артикуляції
1)Звучний красивий голос – це
2)Гелотофобія – це
3)Красномовство – це
4)Риторика – це
а)страх бути осміяним аудиторією
б)Правильнее поставлене дихання
в)мистецтво, яке дозволяє нам оволодіти розумом і серцем співрозмовника
г)мистецтво про способи переконання та впливу на аудиорію
1)Ораторське мистецтво не мислиме, якщо оратор не опанував досконало предмет, про який хоче говорити
2)Людський розум виховується вченням і мисленням
3)Красномовство належить до тих мистецтв, які все здійснюють і всього досягають словом
4)Кінцева мета красномовства – переконувати людей
а)Платон
б)Цицерон
в)Ф. Честерфілд
г)Цицерон
1)Немає найбільшої без глуздості, яка б не була сказана ким-небудь з філософів
2)Ораторске мистецтво користується усіма вигодами поезії й усіма її правами
3)Найкращий оратор є той, хто своїм словом і повчає слухачів і дає насолоду
4)Риторика – цариця душ і княгиня мистецтв
а)Цицерон
б)Цицерон
в)Ф. Прокопович
г)Й.Гете
1)Немає нічого прекраснішого, ніж уміння силою слова приковувати до себе натовп слухачів, притягати їх розташування, направляти їх волю куди хочеш і відвертати її звідки хочеш
2)Красномовство – це не що інше, як уміння надавати краси логічним побудовам
3)Не слід заволодівати розмовою як вотчиною, з якої маєш право вижити іншого, навпаки, слід старатися, щоб кожен мав свою чергу в розмові, як і в усьому іншому
4)Обов’язок оратора – говорити правду
а)Д.Дідро
б)Цицерон
в)Платон
г)Цицерон
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома