Вступ. Рівні організації життя

Додано: 5 вересня
Предмет: Біологія, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

... - наука про життя

варіанти відповідей

 Фізика

 Хімія

Біологія

Астрономія

Запитання 2

Яка галузь біології вивчає клітини?

варіанти відповідей

 Цитологія

 Біохімія

 Ботаніка

  Зологія

Запитання 3

Укажіть, що вивчає наука екологія:

варіанти відповідей

процеси, що відбуваються в організмі

поведінку тварин

мінливість і спадковість

взаємодії організмів один з одним

Запитання 4

Визначте, на якому рівні організації живого перебуває сосновий ліс

варіанти відповідей

клітинному

екосистемному

організменному

популяційно-видовому

Запитання 5

Визначте, на якому рівні організації живої матерії перебувають неклітинні форми життя.

варіанти відповідей

клітинний

молекулярний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 6

Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.

варіанти відповідей

конюшина лучна

інфузорія туфелька

білий гриб

п’явка медична

Запитання 7

Визначте, на якому рівні організації живого перебуває заєць.

варіанти відповідей

клітинному

екосистемному

організменному

популяційно-видовому

Запитання 8

Укажіть науку, яка вивчає не структури і типи організмів, а біологічні процеси:

варіанти відповідей

цитологія

фізіологія

ботаніка

зоологія

Запитання 9

Укажіть наукові методи, які слід першими застосовувати під час проведення біологічних досліджень

варіанти відповідей

спостереження та опис

дослідження у часі

експеримент та історичний аналіз 

моделювання та статистичний аналіз

Запитання 10

  Назвіть біологічні системи, які перебувають на неклітинному рівні організації:


варіанти відповідей

кишкова паличка

амеба протей

віруси

археї

Запитання 11

На організмовому рівні вивчаються:

варіанти відповідей

хромосома

глюкоза

хламідомонада

рак-самітник

парйд левів

Запитання 12

Найвищий рівень організації живих систем:

варіанти відповідей

клітина

екосистема

популяція

біосфера

гідросфера

молекула

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест