Рівняння. Самостійна робота

Додано: 1 листопада 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Копія з тесту: Рівняння
Тест виконано: 360 разів
10 запитань
Запитання 1

Продовжити речення:

Щоб знайти невідомий доданок потрібно...

варіанти відповідей

до суми додати відомий доданок

від різниці відняти відомий доданок

від суми відняти відомий доданок


добуток поділити на відомий доданок

Запитання 2

Продовжити речення:

Щод знайти невідоме зменшуване, треба ...

варіанти відповідей

до суми додати від'ємник

до різниці додати від'ємник

частку помножити на дільник

від різниці відняти від'ємник

Запитання 3

Продовжити речення:

Щоб знайти невідомий від'ємник, треба...

варіанти відповідей

від зменшуваного відняти різницю

до зменшуваного додати різницю

від суми відняти різницю

ділене поділити на частку

Запитання 4

Продовжити речення:

Щоб знайти невідомий множник, треба...

варіанти відповідей

добуток помножити на відомий множник

доданок поділити на відомий множник

добуток поділити на відомий множник

до різниці додати від'ємник

Запитання 5

Продовжити речення:

Щоб знайти невідоме ділене, потрібно...

варіанти відповідей

частку помножити на дільник

частку поділити на дільник

від частки відняти дільник

до частки додати дільник

Запитання 6

Продовжити речення:

Щоб знайти невідомий дільник, потрібно...

варіанти відповідей

ділене помножити на частку

частку поділити на ділене

від суми відняти доданок

ділене поділити на частку

Запитання 7

Розв'яжи рівняння та виконай перевірку: 31409 + у = 47002

варіанти відповідей

16593

15592

15593

14593

Запитання 8

Розв'яжи рівняння та виконай перевірку: k - 15391 = 45497

варіанти відповідей

60888

30106

30096

61888

Запитання 9

Розв'яжи рівняння та виконай перевірку: 12398 - p = 4597

варіанти відповідей

8701

7801

16996

16986

Запитання 10

Розв'яжіть рівняння, застосувавши двічі правило знаходження невідомого від'ємника:

1000 - (537 - а) = 642

варіанти відповідей

358

368

179

189

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест