Різноманітність рослин (тест 1, параграфи 40-44)

Додано: 24 березня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 278 разів
12 запитань
Запитання 1

Систему подвійних назв видів запровадив

варіанти відповідей

Ж.Б. Ламарк

Карл Лінней

Р. Декарт

Луї Пастер

Запитання 2

Мохи відрізняються від водоростей

варіанти відповідей

Наявністю органів

Живленням

Клітинною будовою

Провідними тканинами

Запитання 3

Зозулин льон відрізняється від сфагнути тим, що

варіанти відповідей

є дводомною рослиною

є однодомною рослиною

не має ризоїдів

має жилкування листка

Запитання 4

Оберіть з пререліку плауни

варіанти відповідей

селягінела

баранець

сфагнум

зозулин льон

оленячі роги

марсилія

сальвінія плаваюча

ключ-тава

Запитання 5

Коробочка зозулиного льону де дозрівають спори має назву

варіанти відповідей

соруси

спорангій

спороносний колосок

заросток

Запитання 6

Водорості, які можуть жити на глибинах 200-250 м

варіанти відповідей

зелені водорості

діатомові водорості

бурі водорості

червоні водорості

Запитання 7

Оберіть з переліку червоні водорості

варіанти відповідей

кораліна

церамія

ламінарія

порфіра

Запитання 8

Багрянковий крохмаль запасають

варіанти відповідей

діатомові водорості

бурі водорості

зелені водорості

червоні водорості

Запитання 9

На малюнку зображено представника

варіанти відповідей

діатомових водоростей

червоних водоростей

бурих водоростей

зелених водоростей

Запитання 10

На малюнку зображено представника

варіанти відповідей

мохів

плаунів

хвощів

папоротей

Запитання 11

На малюнку зображено

варіанти відповідей

селягінелу

адіантум венерин волос

ряску

сальвінію плаваючу

плаун річковий

Запитання 12

Оберіть терміни, що мають відношення (стосуються) до голонасінних

варіанти відповідей

ризоїди

смоляні ходи

шишки

живиця

спорогон

ламінарин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест