Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин» (ІІ частина)

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 139 разів
16 запитань
Запитання 1

1.    Назвіть класи відділу Покритонасінні:








варіанти відповідей

А. Однодольні;

Б. Голонасінні;

В. Капустяні;

Г. Дводольні;

Д. Папоротеподібні;

Е. Зернові.

Запитання 2

2. Виберіть перелік рослин, які відповідають  рослинному угрупованню лісу:




варіанти відповідей

А. дуб, ясен, ліщина, конвалія, береза.

Б. типчак, тюльпан, ковила.

В. пщениця, рис, жито, горох..

Г.  осока, журавлина, очерет, рогіз, сфагнум.

Запитання 3

3. Виберіть перелік рослин, які відповідають  рослинному угрупованню степу:




варіанти відповідей

А. ясен, ліщина, конвалія, береза.

Б. типчак, тюльпан, ковила.

В. тонконіг, тимофіївка, конюшина.


Г.  осока, журавлина, сфагнум.

Запитання 4

4. Які характеристики екологічних груп рослин відповідають сосні звичайній:



варіанти відповідей

А. світлолюбна;


Б. тіньолюбна;



В. тіньовитривала;


Г. холодостійка;

Д. теплолюбна;


Е. вища водяна рослинність;


Запитання 5

5.До якої групи належать смородина, аґрус, малина, яблуні, груші, сливи, абрикоси, лимони, мандарини, апельсини:



варіанти відповідей

А. зернові;



Б. овочеві;

В. плодові і ягідні;


Г. олійні.

Запитання 6

6. Назвіть зернові культури:




варіанти відповідей

А. картопля, капуста, морква, буряк, огірки;

Б. соняшник, льон, коноплі, рицина, соя;

В. яблуні, груші, сливи, абрикоси, лимони, мандарини;


Г. пшениця, рис, жито, ячмінь, овес, кукурудза .

Запитання 7

7. Скільки сім’ядоль має насіння подорожника:


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 8

8. До якого класу належить капуста городня:


варіанти відповідей


А. Дводольні;



Б. Однодольні.

Запитання 9

9. Назвіть рослини занесені до Червоної книги України:





варіанти відповідей

А. підсніжник звичайний;

Б. шипшина собача;

В. зозулині черевички;


Г. дуб черещатий;


Д. ромашка.

Запитання 10

10. Виберіть значення рослин у природі:






варіанти відповідей

А. Завдяки здатності до фотосинтезу рослини поповнюють планету органічними сполуками та киснем;

Б. Рослини утворюють корисні копалини;

В. Зв’язують родючі часточки поверхневих шарів ґрунту, запобігають їх змиву та ерозії ґрунтів;

Г. Входять до рецепту борщу;

Д. Руйнують озоновий екран.

Е. Утворюють та розпушують ґрунт.

Запитання 11

11. Назвіть життєву форму калини та бузку:


варіанти відповідей

А. дерево;


Б. чагарник;

.

В. чагарничок;


Г. трава

Запитання 12

Яке значення рослин для людини?

варіанти відповідей

Сировина для виготовлення ліків;

Шкодять здоров'ю дітей

Утворюють торф;

Дають продукти харчування;

Не придатні для промислової переробки

Запитання 13

Просторове розтащування надземних частин різних видів рослин в угрупованні це:

варіанти відповідей

Надземна ярусність;

Підземна ярусність.

Запитання 14

Назвіть родини класу Дводольні

варіанти відповідей

Капустяні

Розові

Злакові

Лілійні

Запитання 15

Назвіть голонасінні рослини

варіанти відповідей

сосна

калина

ялина

модрина

яблуня

Запитання 16

Який орган розмноження мають голонасінні рослини?

варіанти відповідей

квітка

спорангій

пагін

шишка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест