різноманітність рослин

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 131 раз
12 запитань
Запитання 1

Що означає класифікувати організми

варіанти відповідей

визначити його спосіб живлення

визначити його місце в системі органічного світу

визначити його середовище життя

визначити його хімічний склад

Запитання 2

Виберіть відділ рослин, представники якого мають плід та квітку

варіанти відповідей

покритонасінні

голонасінні

папоротеподібні

мохоподібні

Запитання 3

Назвіть корисну копалину, яка утворилася за рахунок вимерлих решток моху

варіанти відповідей

вапняк

діатоміт

торф

кам'яне вугілля

Запитання 4

Вкажіть класи рослин, які належать до відділу покритонасінних

варіанти відповідей

хвойні, мохоподібні

однодольні, дводольні

папоротеподібні, однодольні, дводольні

хвойні, папоротеподібні

Запитання 5

Вкажіть ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних

варіанти відповідей

тип кореневої системи

тип жилкування листків

забарвлення квітки

кількість сім'ядоль у зародку

Запитання 6

зазначте групу рослин, до якої належать пшениця, кукурудза, овес, рис

варіанти відповідей

плодові культури

зернові

овочеві

ягідні

Запитання 7

Вкажіть родини класу дводольних рослин

варіанти відповідей

розові

бобові

злаки

капустяні

Запитання 8

До вищих спорових рослин належать

варіанти відповідей

зозулин льон

папороть

хвощ польовий

сосна звичайна

Запитання 9

Всі типи взаємозв'язків організмів в угрупованні називаються

варіанти відповідей

конкуренція

паразитизм

виїдання

симбіоз

Запитання 10

Вкажіть систематичне положення яблуні

варіанти відповідей

відділ покритонасінні

відділ голонасінні

клас дводольні

клас однодольні

родина бобові

родина розові

Запитання 11

Виберіть представників родини Бобові

варіанти відповідей

квасоля

горох посівний

редька дика

картопля

Запитання 12

Оберіть рослини із життєвою формою кущ

варіанти відповідей

калина

горобина

ліщина

смородина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест