Різноманітність рослин

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 218 разів
24 запитання
Запитання 1

Укажіть ознаки відділу Покритонасінні.

варіанти відповідей

Мають квітку

Розмножуються спорами

Насіння не вкрите оплоднем

Мають плоди

Утворюють шишки

Не мають подвійного запліднення 

Мають подвійне запліднення

Запитання 2

Виберіть ознаки Дводольних рослин:

1. Стрижнева коренева система

2. Мичкувата коренева система

3. Є камбій

4. Немає камбій

5. Одна сім'ядоля

6. Дві сім'ядолі

7.Сітчасте жилкування листка

8. Паралельне жилкування листка


варіанти відповідей

2, 4, 5, 8

1, 3, 6, 7

1,3, 5,8

2,3,6,7

Запитання 3

Виберіть назви рослин родини Розові:

варіанти відповідей

яблуня

груша

малина

мигдаль

всі рослини

Запитання 4

У корі хвойних дерев є багато канальців,які називають:

варіанти відповідей

судинами

мікротріщинами

смоляними ходами

волокнами

Запитання 5

Дугове жилкування листка має:

варіанти відповідей

черешня

верба

подорожник

пшениця

Запитання 6

Рослини, які не мають коренів та не здатні ефективно регулювати вміст води в тілі - це

варіанти відповідей

водорості

мохи

папороті

голонасінні

Запитання 7

Хвоїнка - це

варіанти відповідей

голкоподібний видозмінений листок голонасінних

пагін

видозміна квітки

голкоподібний видозмінений листок покритонасінних

Запитання 8

Укажіть ознаку, що притаманна Хвощеподібним

варіанти відповідей

Переважно зустрічаються у вигляді дерев, зрідка, кущів

Листки називаються вайами

На кореневищі утворюються бульбочки, у яких запасається крохмаль

Живуть виключно в морях і океанах

Живуть переважно у прісних водоймах

Запитання 9

Чому Покритонасінні (Квіткові) рослини відносять до вищих рослин?

варіанти відповідей

найвищі серед всіх рослин і серед всіх живих організмів: висота евкаліптів досягає 150м

ці рослини розмножуються насіниною

ці рослини мають досконалий розвиток всіх тканин та органів

Запитання 10

Органи мохів, у яких утворюються спори, називаються

варіанти відповідей

спорангії

гаметофіти

зигота

присоска

Запитання 11

Найменша систематична одиниця рослин

варіанти відповідей

Вид

Рід

Родина

Порядок

Запитання 12

Плід, характерний для родини Злакових:

варіанти відповідей

стручок

зернівка

ягода

сім′янка

коробочка

Запитання 13

Назвіть ознаки, які відрізняють Однодольних від Дводольних:

варіанти відповідей

бувають складні листки

сітчасте жилкування

стрижнева коренева система

1 сім′ядоля

наявність судин як елементів провідної тканини

Запитання 14

Покритонасінні відрізняються від Голонасінних тим, що утворюють:

варіанти відповідей

насіння

плоди

листки

корені

Запитання 15

Особливості цієї рослини

варіанти відповідей

Утворює "жабуриння"

Хлоропласт спірально закручений

Хлоропласт у вигляді незамкненого кільця

Статевих клітин не утворює

Запитання 16

"Дводольні" - це назва

варіанти відповідей

відділу

класу

родини

роду

Запитання 17

Які рослини належить до Дводольних?

варіанти відповідей

соняшник

пшениця

квасоля

жито

Запитання 18

Зазначте спосіб запилення, який притаманний для сосни звичайної

варіанти відповідей

Вітром

Тваринами

Комахами

Водою

Запитання 19

Яка рослина бере участь в утворенні торфу:

варіанти відповідей

сфагнум

ялина

зозулин льон

хвощ польовий

Запитання 20

Виберіть із запропонованих рослин ту, яка розмножується спорами:

варіанти відповідей

щитник чоловічий

яблуня

сосна звичайна

пшениця

Запитання 21

Оберіть ознаки характені даній рослині:

варіанти відповідей

На малюнку зображено літній пагін

На малюнку зображено весняний пагін

Спороносні колоски утворюються на весняному пагоні

Спороносні колоски утворюються на літньому пагоні

Зі спор розвиваються особини статевого покоління - заростки

Запитання 22

Оберіть представників Папоротей

варіанти відповідей
Запитання 23

Молоді жіночі шишки сосни мають колір

варіанти відповідей

червоний

жовтий

коричневий

зелений

Запитання 24

Укажіть представників хвойних, що належать до листопадних рослин:

варіанти відповідей

сосна

ялина

модрина

яловець

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест