Різноманітність рослин

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 139 разів
24 запитання
Запитання 1

Для водоростей характерні такі ознаки

варіанти відповідей

мають листки і стебла

мешкають у водоймах і цвітуть

розмножуються насінням

можуть мати ризоїди

Запитання 2

До багатоклітинних прісноводних водоростей належить

варіанти відповідей

ламінарія

спірогіра

ульва

порфіра

Запитання 3

Зі спори зозулиного льону у вологому грунті утворюється

варіанти відповідей

заросток

протонема (тонка зелена нитка)

спороносний колосок

зигота

Запитання 4

Гаметофіт переважає у:

 А) папоротей б) мохів в ) хвощеподібних г) плаунеподібних 

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 5

Яка рослина бере участь в утворенні торфу:

А) ялина б) сфагнум  в) хвощ польовий г) зозулин льон

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 6

У яких рослин насінина утворюється в шишці:

А) покритонасінних б) голонасінних  в) водоростей г) спорових рослин

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 7

До покритонасінних належить:

А) гінкго б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 8

Зерновою культурою є:

А) подорожник б) овес в) полуниця г) огірок

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 9

Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать

1) троянда 2) ялина   3) плаун булавовидний 4) черешня 5) зозулин льон

А) мохоподібні  Б) покритонасінні   В) голонасінні  Г) плауноподібні

варіанти відповідей

1а, 2в, 3б,4а, 5а

1б, 2в, 3б, 4 г,, 5 б

1б,2в,3г,4б, 5а

1а, 2 г, 3г, 4б, 5а

Запитання 10

 Виберіть із запропонованих термінів зайвий :а) ялина, б)липа,в) сфагнум, г)горобина

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 11

Виберіть рослини класу Дводольні: а)горох,б) пшениця, в)квасоля, г)лілія, д) шипшина, ж)ячмінь, з) береза

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

ж

з

Запитання 12

Виберіть ознаки Однодольних рослин:

1. Стрижнева коренева система

2. Мичкувата коренева система

3. Є камбій

4. Немає камбій

5. Одна сім'ядоля

6. Дві сім'ядолі

7.Сітчасте жилкування листка

8. Паралельне жилкування листка

варіанти відповідей

1, 4, 5, 7

2, 4, 5, 7

2, 4, 5, 8

1, 3, 6, 8

Запитання 13

6. Покритонасінні відрізняються від Голонасінних тим, що утворюють:

варіанти відповідей

а) насіння

б) плоди

в) листки

г) корені

Запитання 14

Укажіть відділ водоростей, клітини яких оточені панциром, що складається з двох половинок, та містять сполуки Силіцію.

варіанти відповідей

Зелені

Діатомові

Червоні

Бурі

Запитання 15

Укажіть відділ рослин, представники якого утворили поклади кам’яного вугілля.

варіанти відповідей

Мохоподібні

Папоротеподібні

Голонасінні

Покритонасінні

Запитання 16

Статеве покоління переважає у життєвому циклі:

варіанти відповідей

мохоподібних

хвощеподібних

плауноподібних

папоротеподібних

Запитання 17

Заросток папороті має вигляд:

варіанти відповідей

грудочки слизу

розгалуженої нитки

серцеподібної пластинки

спірально закрученої смужки

Запитання 18

Коробочка зозулиного льону містить:


варіанти відповідей

спори

листки

гамети

спори та гамети

Запитання 19

Обов’язковою умовою для розмноження вищих спорових рослин є:

 


варіанти відповідей

світло

вуглекислий газ

вода

мінеральні добрива

Запитання 20

Пилкові зерна сосни переносяться на насінний зачаток:

варіанти відповідей

комахами

водою

птахами

вітром

Запитання 21

Із запропованого переліку виберіть назви мохів

варіанти відповідей

сальвінія

сфагнум

баранець

страусове перо

зозулин льон

Запитання 22

Весняні пагони у хвоща польового виконують функцію

варіанти відповідей

спороношення

накопичення поживних речовин

фотосинтез

вегетативне розмноження

Запитання 23

Голонасінні відрізняються від покритонасінних тим, що не утворюють

варіанти відповідей

плодів

насіння

квіток

листків

Запитання 24

Укажіть ознаку, за якою точно можна встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних

варіанти відповідей

тип кореневої системи

тип жилкування листків

забарвлення квіток

кількість сім'ядоль у зародка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест