різноманітність рослин

Додано: 2 травня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 52 рази
22 запитання
Запитання 1

 Насіння має переваги над спорами: 



варіанти відповідей

містить зародок, насінну оболонку, запас поживних речовин, здатне широко розповсюджуватися  


містить зародок із запасом поживних речовин

містить зародок і насінну оболонку

Запитання 2

Насінні рослини відрізняються від вищих спорових:

варіанти відповідей

наявністю пагона

розвиненими коренями

наявністю насіння

наявністю плодів


Запитання 3

Серед голонасінних зустрічаються такі життєві форми:



варіанти відповідей

дерева

кущі

трави

Запитання 4

Стебло голонасінних потовщується за рахунок:



варіанти відповідей

лубу

камбію

деревини і камбію

серцевини

Запитання 5

Видозміною якого органу голонасінних рослин є шишка:

варіанти відповідей

пагона

стебла

листка

квітки

Запитання 6

 Процес запліднення у голонанасінних відбувається завдяки:

варіанти відповідей

утворенню пилкової трубки

вітру

наявності води

утворенню зиготи

Запитання 7

За якими ознаками покритонасінні поділяють на класи дводольні та однодольні:

варіанти відповідей

 кількість сім'ядолей у зародку насіння

будова бруньок

жилкування листків

 будова пагонів

тип кореневої системи

Запитання 8

За якими ознаками квіткові рослини поділяють на родини:

варіанти відповідей

будова плодів

будова листка та квітки

будова кореня та квітки

будова квітки

Запитання 9

 Перець та картопля належать до родини:

варіанти відповідей

Розові

Пасльонові

Лілійні

Айстрові

Запитання 10

До класу Однодольні належать родини:



варіанти відповідей

Бобові

Злакові

Капустяні

Лілійні

Запитання 11

Назвіть олійні рослини серед родини бобових: 

варіанти відповідей

редька, картопля

горох, соняшник

соя, арахіс

конюшина,акація

Запитання 12

Наведено дві групи рослин:

Група 1 Ялина, Папороть, Копитняк.

Група 2 Кульбаба, Сосна, Береза.

Укажіть основну ознаку, за якою рослини розподілили на ці групи:

А. вимога до освітлення

Б. спосіб живлення

В. будова квітки

Г. наявність вегетативних органів 

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 13

Укажіть генеративний орган рослини

варіанти відповідей

Корінь

Пагін

Квітка

Листок

Запитання 14

Установіть відповідність між назвами рослин та їх відділами:

а) спірогіра, ламінарія, порфіра                               1 – папороті

б) зозулин льон, сфагнум                                         2 – плауни

в) селагінела, плаун річковий                                  3 – водорості

г) марсилія, орляк, листовик                                    4 – мохи 


варіанти відповідей

1-г, 2 в , 3 а , 4 б

 1-а, 2 б , 3 г , 4 в

1-в, 2 г , 3 б , 4 а

1-в, 2 г , 3 а , 4 б.

Запитання 15

1. Укажіть, який організм зображено на малюнку:

А зозулин льон

Б плаун булавоподібний

В хвощ польовий

Г щитник чоловічий 

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 16

Визначте, що собою становить процес запліднення у квіткових рослин

варіанти відповідей

перенесення пилку з тичинок на маточку

утворення сперміїв у пиляках

утворення ендосперму

злиття статевих клітин у зародковому мішку

Запитання 17

Видозміною пагона є

варіанти відповідей

голки кактуса 

вусики гороху 

бульби картоплі

кореневі бульби жоржини

Запитання 18

Одну сім'ядолю має насінина


варіанти відповідей

гороху          

соняшника     

квасолі          

жита

Запитання 19

До якої родини належить соняшник однорічний?

варіанти відповідей

складноцвіті

розоцвіті

пасльонові

айстрові

Запитання 20

Назвіть ознаку Однодольних рослин

варіанти відповідей

Стебло трав"янисте не здатне до потовщення

Число частин квітки кратне 4 1 5

Стрижнева коренева система

Свтчасте жилкування листків

Запитання 21

Виберіть рослини класу Дводольні: а)горох,б) пшениця, в)квасоля, г)лілія, д) шипшина, ж)ячмінь, з) береза

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

ж

з

Запитання 22

Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: а)горох, б)пшениця,в) квасоля, г)лілія, д)помідор, ж)ячмінь,з)яблуня, і) часник

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

ж

з

і

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест