Різноманітність рослин.

Додано: 18 квітня
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 926 разів
24 запитання
Запитання 1

До субстрату більшість мохоподібних прикріплюються:


варіанти відповідей

справжніми коренями

додатковими коренями 

ризоїдами

зовсім не прикріплюються

Запитання 2

Назвіть одноклітинну зелену водорость:

 

варіанти відповідей

хлорела  

улотрикс 

порфіра  

ламінарія

Запитання 3

. Справжні листки, які є органом фотосинтезу і спороутворення, мають:


варіанти відповідей

мохоподібні  

плауни  

хвощі    

папороті

Запитання 4

. Шишка у хвойних – це видозміна:

  

варіанти відповідей

пагона  

листка 

спорангія   

квітки

Запитання 5

Дводольні рослини мають:



варіанти відповідей

складні листки

стрижневу кореневу систему

підземні кореневище

  дерев’янисте стебло  

Запитання 6

Якими живцями розмножується бегонія, сенполія (узамбарська фіалка)

варіанти відповідей

кореневими

стебловими

листковими

квітковими

Запитання 7

Дерева трапляються серед сучасних:

 

варіанти відповідей

мохоподібних   

папоротей

плаунів

 хвощі

Запитання 8

. Голонасінні отримали назву тому, що вони не формують…

варіанти відповідей

насінну шкірочку  

насіння  

квітки  

оплодня

Запитання 9

Назвіть спосіб вегетативного розмноження:

варіанти відповідей

цибулинами

множинний поділ

поділ навпіл

насінням

Запитання 10

Визначте ознаку притаманну лише покритонасінним:

      

варіанти відповідей

  здатні утворювати насіння;

здатні формувати плоди; 

 мають лише мичкувату кореневу систему;

здатні до фотосинтезу.

Запитання 11

Серед дводольних рослин є

варіанти відповідей

Тільки трав'янисті

 Тільки кущі

Тільки дерева

І дерева, і кущі, і трави

Запитання 12

Покритонасінні відрізняються від голонасінних:

варіанти відповідей

здатні до подвійного запліднення 

здатні утворювати пилкові зерна

здатні утворювати насіння 

здатні довго жити

Запитання 13

Вкажіть, на які класи поділяють квіткові рослини:

варіанти відповідей

однодольні, тридольні;

дводольні, тридольні;

однодольні, дводольні;

 однодольні

Запитання 14

Основною спільною ознакою Голонасінних та Покритонасінних є наявність:

варіанти відповідей

листя

коренів

камбію

насіння

Запитання 15

Представником відділу Покритонасінні є:

   

варіанти відповідей

Ялина сибірська

Бамбук

Сфагнум

Хламідомонада

Запитання 16

Визначте, представники якого відділу утворюють плоди:


варіанти відповідей

Папоротеподібні

Плауноподібні

Покритонасінні

Голонасінні

Запитання 17

Покритонасінні рослини мають другу назву:

варіанти відповідей

а) багатоклітинні   

 б) квіткові  

в) водні 

 г) наземні

Запитання 18

Виберіть ознаки класу Однодольних рослин:

Декілька правильних відповідей

варіанти відповідей

дві сім"ядолі  

одна сім"ядоля   

у стеблі є камбій

у стеблі відсутній камбій

мичкувата коренева система

стрижнева коренева система 

сітчасте жилкування

прості листки

Запитання 19

У голонасінних рослин уперше з’являється:



варіанти відповідей

квітка 

насінина 

плід

корінь

Запитання 20

Покритонасінні - це багатоклітинні рослини, які:


 

варіанти відповідей

а) мають насінні зачатки, розташовані закрито у зав’язі;

б) утворюють насіння, захищене стінкою плоду;

в) мають квітку – орган статевого розмноження;

г) властиве подвійне запліднення

д) багаторічні здебільшого вічнозелені дерева і кущі, зрідка ліани

е) мешкають на суходолі, у прісних і солоних водоймах на всіх континентах, крім Антарктиди

Запитання 21

Оберіть рослини,що відносяться до відділу Покритонасінні

варіанти відповідей

а) сосна

б) огірок

в) помідор

г) персик

Запитання 22

Укажіть найважливішу ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних:

варіанти відповідей

а) тип кореневої системи;     

 б) тип жилкування;

в) забарвлення квіток;            

г) кількість сім'ядоль в насінині.

Запитання 23

До покритонасінних належить:

варіанти відповідей

гінкго

яблуня

хвощ польовий

ламінарія

Запитання 24

Покритонасінні рослини змогли витіснити голонасінних завдяки наявності:


варіанти відповідей

квітки й плоду

розвиненої кореневої системи

насіння

розвиненого стебла

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест