Різноманітність рослин

Додано: 18 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 987 разів
24 запитання
Запитання 1

Покритонасінні рослини представлені такими життєвими формами:

варіанти відповідей

трав’янисті рослини, кущі, дерева  

трав’янисті рослини, чагарники, кущі

 трав’янисті рослини, дерева

Запитання 2

Оберіть всі наявні органи, які є в будові покритонасінних рослин:

варіанти відповідей

Корінь, листки, стебло, плід, насіння.

 Корінь, листки, стебло, квітка, насіння.

 Корінь, пагін, квітка, плід, насіння. 

Запитання 3

Вегетативні органи покритонанінних рослин наведені в рядку:

варіанти відповідей

корінь, стебло, листок

квітка, стебло, листок

плід, насіння, корінь

Запитання 4

Мохи до субстрату кріпляться за допомогою

варіанти відповідей

Кореневищ

Ризоїдів

Запитання 5

 Які бувають рослини за умовами освітлення?

варіанти відповідей

світлолюбні, тіньовитривалі, тіньолюбні

світлолюбні, тіньолюбні

світлолюбні, тіньовитривалі

тіньовитривалі, тіньолюбні

Запитання 6

У повітрі хвойних лісів мало бактерій тому, що рослини виділяють у повітря:

варіанти відповідей

Кисень

Вуглекислий газ

Азот

Фітонциди

Запитання 7

Представником відділу Покритонасінні є:

   

варіанти відповідей

Ялина сибірська

Бамбук

Сфагнум

Хламідомонада

Запитання 8

Визначте, представники якого відділу утворюють плоди:


варіанти відповідей

Папоротеподібні

Плауноподібні

Покритонасінні

Голонасінні

Запитання 9

Покритонасінні рослини мають другу назву:

варіанти відповідей

а) багатоклітинні   

 б) квіткові  

в) водні 

 г) наземні

Запитання 10

У голонасінних рослин уперше з’являється:



варіанти відповідей

квітка 

насінина 

плід

корінь

Запитання 11

Укажіть найважливішу ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних:

варіанти відповідей

а) тип кореневої системи;     

 б) тип жилкування;

в) забарвлення квіток;            

г) кількість сім'ядоль в насінині.

Запитання 12

До покритонасінних належить:

варіанти відповідей

гінкго

яблуня

хвощ польовий

ламінарія

Запитання 13

Покритонасінні рослини змогли витіснити голонасінних завдяки наявності:


варіанти відповідей

квітки й плоду

розвиненої кореневої системи

насіння

розвиненого стебла

Запитання 14

Усі форми співіснування організмів різних видів

варіанти відповідей

паразитизм

конкуренція

симбіоз

Запитання 15

Кожному видові організмів учені дають єдину наукову назву, зрозумілу дослідникам усього світу. Вона складається із :

варіанти відповідей

двох слів англійскою мовою

двох слів латинською мовою

одного слова

двух слів с георграфічной ознакою

Запитання 16

Усі компоненти навколишнього середовища, які впливають на живий організм рослин називають

варіанти відповідей

абіотичним фактором

біотичним фактором

екологічним фактором

антропічним фактором

Запитання 17

За допомогою яких ознак можна визначити життєву форму рослини?

варіанти відповідей

 за зовнішньою будовою рослини

за тривалістю життя рослини

за кольором квітів

за насінням

Запитання 18

Тіло водоростей називається:

варіанти відповідей

пагін 

клітина

нитка 

слань 

Запитання 19

Покритонасінні відрізняються від голонасінних:

варіанти відповідей

здатні до подвійного запліднення 

здатні утворювати пилкові зерна

здатні утворювати насіння 

здатні довго жити

Запитання 20

Серед запропонованих екологічних чинників обери той, який належить до чинників живої природи (біотичних)

варіанти відповідей

вологість повітря

запилення квіток комахами

вирубка лісів

освітленість

Запитання 21

Які рослині занесені до Червоної книги України?:

варіанти відповідей

Конвалія

Підсніжник

Чемериця

 Глід

Запитання 22

Квітка у покритонасінних рослин є видозміною:

варіанти відповідей

пагону

кореня

листка

стебла

Запитання 23

Усі квіткові рослини поділяють на два класи:

варіанти відповідей

однодольні та дводольні  

голонасінні та покритонасінні

однонасінні та багатонасінні

культурні та дикорослі

Запитання 24

Назвіть комахоїдну рослину

варіанти відповідей

повитиця

омела

росичка

плавун

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест