Наука, яка досліджує різноманітність рослин, називається:
Багата на ламінарин, йод та інші хімічні речовини:
Мох зозулин льон закріплюється в ґрунті за допомогою:
Яке покоління домінує (переважає) у циклі розвитку мохів:
Ці рослини ростуть у затіненій частині лісу, мають довге повзуче стебло, а влітку на вертикальних пагонах утворюються попарно розташовані спороносні колоски. Називаються ці рослини:
Насінні зачатки в голонасінних розвиваються:
За якою ознакою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних рослин:
У якій із цих груп перераховані плодові та ягідні культури:
Освітленість, вологість, температура відносять до чинників:
Корені рослин, які разом зростають в одному угрупованні утворюють:
Природне угруповання, яке утворене деревними рослинами, що складають кілька ярусів, кущами, чагарниками, трав’янистими рослинами, називається:
У процесі фотосинтезу зелені рослини утворюють:
У водоростей, на відміну від мохів нема:
У якої із цих груп рослин спорофіт переважає (домінує) над гаметофітом:
У ялини та сосни ми можемо побачити чоловічі та жіночі шишки на одній рослині. Такі рослин, у яких чоловічі та жіночі органи розвиваються на одній особині, називаються:
У якій із цих груп названо представників зернобобових, овочевих та плодоягідних культур у відповідному порядку:
Прикладом паразитичного співіснування може бути спільне життя:
Що найчастіше стає причиною зникнення окремих видів рослин на нашій планеті:
Встановіть групу, де вірно вказані ознаки, що характерні для однодольних рослин: а) в зародку дві сім’ядолі; б) коренева система мичкувата; в) листки мають паралельне жилкування; г) коренева система стрижнева; д) в зародку одна сім’ядоля; е) листки мають сітчасте (пірчасте) жилкування.
Встановіть відповідність між назвами рослин та їх описом: А) сосна звичайна; Б) подорожник; В) щитник чоловічий – 1) трав’яниста рослина із великими округлими листками з дуговим жилкуванням та мичкуватою кореневою системою; 2) Велике дерево, що зростає в горах Каліфорнії (США), може досягати в висоту до 140 м; 3) трав’яниста рослина із великими листками на яких з нижнього боку утворюються буруваті горбики – соруси; 4) дерев’яниста рослина висотою до 40 м, на гілках якої хвоїнки розташовані у пучках по дві.
Серед перерахованих рослин виберіть ті, що належать до відділу голонасінні: а) плаун булавовидний; б) сосна звичайна; в) зозулин льон; г) туя західна; д) модрина; е) папороть.
Знайдіть відповідність між назвами рослин та їх описом: А) зозулин льон; Б) ламінарія; В) черешня – 1) водорість, яка має міцні ризоїди, стовбурець та широку листоподібну пластинку; 2) рослина, яка має здерев’яніле стебло, а влітку на ній дозрівають червоні або жовті плоди – кістянки; 3) рослина має великі округлі листки із дуговим жилкуванням та мичкувату кореневу систему; 4) невисока рослина, яка росте на заболочених територіях, має стебло, густо покрите дрібними зеленими листочками та невеликі ризоїди, розташовані в нижній частині стебла.
Розгляньте малюнок та встановіть, яку рослину тут зображено та що позначено цифрами від 1 до 4 відповідно:
Розгляньте малюнок, визначте назву рослини, яка на ньому зображена та які органи рослини позначені цифрами 1, 2, 4, 5 відповідно:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома