Різноманітність тварин

Додано: 30 липня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 8 разів
12 запитань
Запитання 1

Зябра характерні для тварин, які населяють середовище існування:

варіанти відповідей

водне;

наземно–повітряне;

інший організм.

ґрунтове;

Запитання 2

Щука, тигр відносяться до:

варіанти відповідей

рослиноїдних тварин;

паразитів;


автотрофів;

хижаків.

Запитання 3

 Газообмін у більшості ґрунтових тварин відбувається через:

варіанти відповідей

поверхню тіла;

зябра;

легені;

трахеї

Запитання 4

Щільні покриви наземних тварин захищають:

варіанти відповідей

від переохолодження;

від висихання;

від паразитів;

від надлишку води.

Запитання 5

Способи руху тварин залежать:

варіанти відповідей

від температури середовища;

від освітленості середовища;

від густини середовища;

від вмісту води у середовищі.

Запитання 6

В яких середовищах існування живуть тварини?(Назвати всі)

варіанти відповідей

ґрунт

  ґрунт, наземно-повітряне, водне, в інших організмах

 наземно-повітряне, водне

  в інших організмах, наземно-повітряне, водне

Запитання 7

Організми, що здатні утворювати органічні поживні речовини з неорганічних речовин

варіанти відповідей

 тварини

рослини

гриби

бактерії

Запитання 8

Які висловлювання про гриби правильні

варіанти відповідей

здатні утворювати поживні органічні речовини з неорганічних


  не мають хлорофілу і не здатні до фотосинтезу

часто утворюють симбіоз із деревами, щоб отримувати поживні речовини

  розмножуються насінням

Запитання 9

Якого царства живих організмів не існує

варіанти відповідей

віруси

рослини

тварини

бактерії

Запитання 10

Які живі організми можна назвати "санітарами планети"?

варіанти відповідей

 бактерії

рослини

тварини

  гриби

Запитання 11

Чим шкідливі деякі бактерії?

варіанти відповідей

 вони всі корисні

  вони викликають хвороби у деяких організмів

Запитання 12

Коли вірус оживає?

варіанти відповідей

коли потрапляє в організм

 при високій температурі

  на свіжому повітрі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест