Вкажіть які організми населяють нашу Землю:
Вкажіть середовища життя організмів:
Вкажіть великі групи що складають біорізноманіття :
Вкажіть пропущені слова у тексті.
1. Бактерії- ................ істоти на нашій планеті.
2. Бактерії - переважно ........................ організми, але серед них трапляються й ................................. ,наприклад .................................... .
Вкажіть пропущені слова:
Гриби споживають готові .......................... речовини, вони не здатні до ............... . Більшість грибів - .................................... організми.
Вкажіть пропущені слова:
Рослини здатні до ..................... .
Це переважно .................................. організми, лише серед водоростей є
....................................... .
Вкажіть пропущені слова у тексті:
Тварини не здатні до ............................ .
Вони живляться .................... органічними речовинами так само , як і ............. .
серед тварин є як .................. , так і багатоклітинні.
Більшість тварин здатна до активного ........... .
Вкажіть пропущені слова:
Віруси не мають .............................. будови.
Вірусні частинки .............. ознаки живого, лише потрапивши в .............. .
Виберіть правильне твердження:
Отримання організмом поживних речовин з навколишнього середовища це:
"Віртуальний експеримент, який проводять за допомогою комп`ютерів або штучне відтворення об'єкту дослідження" - це
Укажіть, що вивчає наука екологія:
Укажіть, як називається науковий метод, що передбачає вирощування рослини у спеціально створених умовах:
Укажіть, яке із зазначених досліджень є моніторингом:
Укажіть рівень організації живого, який відповідає процесу кругообігу речовин:
Укажіть наукові методи, які слід першими застосовувати під час проведення біологічних досліджень
Який рівень організації живої матерії відповідає поділу клітин:
Вкажіть рівень організації живої матерії характерний для жаби гостромордої
Клітинний рівень організації збігається з організмовим у:
На якому рівні організації життя відбувається зберігання та реалізація спадкової інформації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома