Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Зображення родинних стосунків у творі: сім’я Бакетів, інші родини.

Додано: 27 листопада
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Яка головна риса сім’ї Бакетів?

варіанти відповідей

Любов і взаємоповага.

Жадібність до грошей.

Вседозволеність.

Запитання 2

Хто найбільше підтримував Чарлі у його мріях?

варіанти відповідей

Мати

Батько

Дідусь Джо

Запитання 3

Якою була головна риса характеру Чарлі?

варіанти відповідей

Жадібність

Егоїзм

Скромність

Запитання 4

Чим виділяється Верука Солт?

варіанти відповідей

Вседозволеність і розбещеність.

Захоплення телевізором.

Жадібність до їжі.

Запитання 5

Яка слабкість призвела до проблем Августуса Глупа?

варіанти відповідей

Жадібність до їжі

Неповага до інших

Захоплення телевізором

Запитання 6

Що спричинило невдачу Віолет Борегард?

варіанти відповідей

Вседозволеність батьків.

Надмірне прагнення до самоствердження.

Жадібність до грошей.


Запитання 7

Чому Чарлі вдалося пройти випробування фабрики?

варіанти відповідей

Він мав багато друзів.

Він був розумніший за інших.

Він був чесним і скромним.

Запитання 8

Що найбільше бракувало родині Тіві?

варіанти відповідей

Матеріальних ресурсів.

Спілкування між членами сім’ї.

Талантів.

Запитання 9

Що об’єднує інших дітей, окрім Чарлі?

варіанти відповідей

Негативні риси характеру.

Висока освіченість.

Велика дружелюбність.

Запитання 10

Який головний урок можна винести з поведінки родини Бакетів?

варіанти відповідей

Багатство — запорука щастя.

Любов і підтримка допомагають долати труднощі.

Дотримання правил не завжди важливе.


Запитання 11

Чому фабрику в кінці отримує саме Чарлі?

варіанти відповідей

Бо він був найталановитішим.

Бо він мав підтримку інших дітей.

Бо він був найдобрішим і найчеснішим.

Запитання 12

Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

Матеріальні блага важливіші за все.

Егоїзм — запорука успіху.

Важливість моральних цінностей і підтримки сім’ї.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест