РОБОЧЕ МІСЦЕ ЛОГІСТА авто міжнародних перевезень

Додано: 22 жовтня
Предмет:
50 запитань
Запитання 1

Основна функціональність програми

Запитання: Які основні функціональні частини обробки "Робоче місце логіста"?

варіанти відповідей

Кнопки фільтрів, звіти, командні кнопки, журнал документів, параметри замовлення, параметри рейсу, калькуляція.

Довідники, таблиці, графіки, діаграми, макроси, модулі.

Запитання 2

Довідники в програмі

Запитання: Як додається нове значення до довідника в програмі?

варіанти відповідей

Автоматично при введенні інформації в відповідне поле.

Вручну, відповідно до правил заповнення, з орієнтацією на існуючі значення.

Запитання 3

Обов’язкові поля в замовленні

Запитання: Які поля в замовленні є обов’язковими для заповнення?

варіанти відповідей

Всі поля, що підсвічені червоним кольором.

Тільки поля з довідниками.

Запитання 4

Створення нового замовлення

Запитання: Який найшвидший спосіб створити нове замовлення, якщо у вас вже була схожа заявка з клієнтом?

варіанти відповідей

Ввести всі дані вручну.

Скопіювати існуючу заявку та відкоригувати дані.

Запитання 5

Кнопки фільтрів

Запитання: Для чого використовуються кнопки фільтрів в обробці?


варіанти відповідей

Для зміни оформлення таблиці.

Для швидкого пошуку необхідних даних за різними критеріями (період, логіст, клієнт тощо).

Запитання 6

Звіти в програмі

Запитання: Де будуть розміщені швидкі посилання на всі необхідні звіти?

варіанти відповідей

В розділі "Параметри замовлення".

В розділі "Звіти".

Запитання 7

Калькуляція в програмі

Запитання: Для чого використовується розділ "Калькуляція"?


варіанти відповідей

Для створення рейсу (заявки на перевізника).

Для внесення даних по калькуляції та створення рахунку.

Запитання 8

Довідники в програмі

Запитання: Яку функцію виконують довідники в програмі?




варіанти відповідей

Дозволяють швидко вибирати стандартні значення для різних полів, таких як країна, населений пункт тощо.

Служать для зберігання додаткової інформації про користувачів програми.

Запитання 9

Командні кнопки

Запитання: Які дії можна виконати за допомогою командних кнопок?


варіанти відповідей

Тільки додати новий запис.

Додати, скопіювати запис, встановити додаткові фільтри та інші дії.

Запитання 10

Журнал документів

Запитання: Яку інформацію містить журнал документів "Замовлення"?

варіанти відповідей

Історію змін всіх замовлень.

Список створених замовлень.

Запитання 11

Створення нового маршруту

Запитання: Як створити новий маршрут в програмі, якщо його немає в існуючому довіднику?




варіанти відповідей

Ввести вручну повну назву маршруту в поле "Маршрут".

Натиснути на кнопку "..." в полі "Маршрут", додати новий елемент до довідника маршрутів і вказати необхідні населені пункти.

Запитання 12

Додавання нового перевізника

Запитання: Як додати нового перевізника в програму?


варіанти відповідей

Звернутися до Юлії Дяченко.

Безпосередньо в програмі через довідник контрагентів.

Запитання 13

Автоматичне заповнення договору перевізника

Запитання: Коли дані про договір перевізника автоматично підтягуються в програму?


варіанти відповідей

Завжди, незалежно від того, чи був створений договір в базі.

Тільки якщо договір був попередньо створений в базі.

Запитання 14

Створення рейсу

Запитання: Яка дія ініціює автоматичне створення рейсу та відправки?




варіанти відповідей

Натискання кнопки "Створити рейс" після заповнення розділу "Параметри рейсу".

Натискання кнопки "Зберегти" після внесення всіх даних про замовлення.

Запитання 15

Вибір маршруту для рейсу

Запитання: Що відбувається, якщо при створенні рейсу вказаний маршрут вже існує в довіднику?


варіанти відповідей

Програма створює новий дублікат маршруту.

Програма пропонує вибрати існуючий маршрут зі списку.

Запитання 16

Друк заявки на перевізника

Запитання: Як сформувати друковану заявку на перевізника?


варіанти відповідей

Натиснути кнопку "Друк" у розділі "Параметри рейсу".

Виділити потрібне замовлення в журналі документів і натиснути кнопку "Друк" у командній стрічці.

Запитання 17

Вибір розрахункового рахунку перевізника

Запитання: Що необхідно зробити, якщо в картці перевізника вказано декілька розрахункових рахунків?




варіанти відповідей

Вибрати потрібний рахунок вручну при формуванні друкованої форми заявки.

Система автоматично вибере перший доступний рахунок.

Запитання 18

Довідник маршрутів

Запитання: Яку інформацію містить довідник маршрутів?


варіанти відповідей

Тільки населені пункти відправлення та отримання.

Додаткову інформацію про маршрут, таку як відстань, орієнтовний час у дорозі тощо.

Запитання 19

Дані про авто і водія

Запитання: Куди вносяться дані про авто і водія?


варіанти відповідей

В розділ "Параметри рейсу".

В журнал документів "Замовлення".

Запитання 20

Створення нового перевізника

Запитання: Хто займається створенням нових перевізників в базі даних?




варіанти відповідей

Будь-який користувач програми може створити нового перевізника.

Створення нових перевізників здійснюється за допомогою Юлії Дяченко.

Запитання 21

Перерахунок валют в калькуляції

Запитання: Як відбувається перерахунок сум у калькуляції, якщо в замовленні суми вказані в іншій валюті?


варіанти відповідей

Суми перераховуються автоматично за курсом на дату створення замовлення.

Суми залишаються незмінними, і перерахунок здійснюється вручну.

Запитання 22

Налаштування послуг в калькуляції

Запитання: Де здійснюються налаштування послуг, які відображаються в табличній частині калькуляції?


варіанти відповідей

Безпосередньо в табличній частині калькуляції для кожного замовлення.

В регістрі "Послуги калькуляції".

Запитання 23

Створення рахунку

Запитання: Яка дія ініціює створення рахунку?


варіанти відповідей

Автоматичне створення при збереженні калькуляції.

Натискання кнопки "Створити рахунок" після заповнення калькуляції.

Запитання 24

Зміна сум в калькуляції після створення рахунку

Запитання: Чи можна змінювати суми в калькуляції після того, як рахунок був створений і проведений бухгалтером?


варіанти відповідей

Так, можна змінити суми і система автоматично оновить рахунок.

Ні, необхідно звернутися до бухгалтера для внесення змін.

Запитання 25

Розрахунок ПДВ у калькуляції

Запитання: Як програма розраховує ПДВ для послуги "Винагорода перевізника"?




варіанти відповідей

ПДВ розраховується індивідуально для кожного перевізника.

Ставка ПДВ для цієї послуги завжди дорівнює 20%.

Запитання 26

Пропорційне розподілення сум в калькуляції

Запитання: Як змінити пропорційний розподіл сум між послугами в калькуляції?




варіанти відповідей

Змінити значення в полі "Пропорція" і натиснути кнопку "Оновити таблицю".

Внести зміни безпосередньо в кожен рядок таблиці.

Запитання 27

Коментар в калькуляції

Запитання: Як формується коментар в калькуляції?


варіанти відповідей

Вводиться вручну користувачем.

Заповнюється автоматично на основі даних про маршрут та авто.

Запитання 28

Створення рахунку на клієнта

Запитання: Яка дія створює рахунок на клієнта?

варіанти відповідей

Збереження калькуляції.

Натискання кнопки "Створити рахунок" після збереження калькуляції.

Запитання 29

Додавання нової послуги в калькуляцію

Запитання: Як додати нову послугу в табличну частину калькуляції?

варіанти відповідей

Ввести назву послуги вручну в будь-який рядок таблиці.

Використати кнопку "Додати" і вибрати необхідну послугу з довідника.

Запитання 30

Зміна дати рахунку

Запитання: Як змінити дату рахунку при його створенні?




варіанти відповідей

Вказати необхідну дату в спеціальному полі при створенні рахунку.

Змінити дату в системних налаштуваннях програми.

Запитання 31

Прикріплення сканів документів

Запитання: Як прикріпити скани документів до замовлення?



варіанти відповідей

Використати функцію додавання файлів у закладці "Скани документів" замовлення.


Відправити скани на поштову скриньку.

Запитання 32

Збереження шляху до папки зі сканами

Запитання: Чи потрібно вказувати шлях до папки зі сканами кожного разу при додаванні нових файлів?


варіанти відповідей

Ні, програма запам'ятовує шлях після першого використання.

Так, шлях потрібно вказувати кожного разу.

Запитання 33

Визначення типу документа

Запитання: Хто визначає тип документа (наприклад, накладна, рахунок) після завантаження скану?


варіанти відповідей

Користувач вручну вказує тип документа.

Програма автоматично визначає тип документа.

Запитання 34

Доступ до сканів документів

Запитання: Хто має доступ до сканів документів, прикріплених до замовлення?



варіанти відповідей

Тільки користувач, який прикріпив документи.

Бухгалтери та логісти мають доступ до сканів.

Запитання 35

Зміна сканів документів після створення рахунку

Запитання: Чи можна замінити або видалити скани документів після того, як рахунок був виставлений?



варіанти відповідей

Так, можна змінювати скани в будь-який момент.

Ні, зміни заборонені після створення рахунку.

Запитання 36

Перевірка оригіналів документів

Запитання: Хто перевіряє оригінали документів?


варіанти відповідей

Бухгалтер.

Спеціаліст по документам.

Запитання 37

Розрахунок планової дати оплати

Запитання: Від чого залежить розрахунок планової дати оплати?



варіанти відповідей

Від дати отримання оригіналів документів. 

Від дати створення замовлення.

Запитання 38

Зауваження щодо документів

Запитання: Куди вносяться зауваження щодо документів?



варіанти відповідей

В поле "Коментар скану" у відповідному замовленні.

Відправляються на електронну пошту логіста. 

Запитання 39

Створення рахунку і платіжного доручення

Запитання: Коли створюється рахунок і платіжне доручення на перевізника?




варіанти відповідей

Після того, як бухгалтер перевірить оригінали документів і поставить відмітку "Правильні документи".

Автоматично після прикріплення сканів документів.

Запитання 40

Реєстр документів

Запитання: Хто формує реєстр документів, які були прикріплені до замовлень?


варіанти відповідей

Програма автоматично формує реєстр.

Спеціаліст по документах формує реєстр вручну.

Запитання 41

Мета документа "План оплат"

Запитання: Для чого використовується документ "План оплат"?


варіанти відповідей

Для відстеження неоплачених платіжних доручень на перевізників.

Для планування майбутніх закупівель.

Запитання 42

Умова включення платіжного доручення в план оплат

Запитання: Який обов'язковий признак повинен бути встановлений для платіжного доручення, щоб воно було включено в план оплат?


варіанти відповідей

Статус "Створено".

Признак "Правильні документи".

Запитання 43

Інформація, що відображається в плані оплат

Запитання: Яка додаткова інформація, крім неоплачених платіжних доручень, може відображатися в плані оплат?



варіанти відповідей

Інформація про погоду на наступний тиждень.

Інформація про оплати замовлень клієнтами.

Запитання 44

Можливість перегляду документів

Запитання: Чи можна переглянути прикріплені оригінали документів безпосередньо з плану оплат?


варіанти відповідей

Ні, для цього потрібно відкривати кожне замовлення окремо.

Так, можна за допомогою кнопки "Перегляд".

Запитання 45

Зміна статусу платіжного доручення

Запитання: Яку дію можна виконати з платіжним дорученням в плані оплат?




варіанти відповідей

Змінити суму до оплати.

Змінити статус на "Погоджено керівником".

Запитання 46

Відповідальні особи

Запитання: Яка інформація про відповідальних осіб відображається в плані оплат?


варіанти відповідей

Тільки відповідальний бухгалтер.

Відповідальний логіст і менеджер клієнта.

Запитання 47

Період планування

Запитання: Який період часу охоплює план оплат?




варіанти відповідей

Всі неоплачені платіжні доручення, незалежно від дати.

Платіжні доручення з плановою датою оплати на наступний тиждень.

Запитання 48

Мета кнопки "Перегляд"

Запитання: Для чого використовується кнопка "Перегляд" в плані оплат?


варіанти відповідей

Для перегляду історії змін платіжного доручення.

Для перегляду прикріплених оригіналів документів.

Запитання 49

Створення плану оплат

Запитання: Як створити новий план оплат?


варіанти відповідей

Автоматично створюється щотижня.

Створюється вручну за допомогою кнопки "Створити документ" в журналі документів.

Запитання 50

Використання плану оплат

Запитання: Для кого призначений план оплат?


варіанти відповідей

Тільки для бухгалтера.

Для керівника відділу, бухгалтера та інших зацікавлених осіб.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест