У хворого напад стенокардії. Який найпростіший фізіотерапевтичний метод Ви використаєте?
У терапевтичному відділенні перебуває пацієнт 39 років, у якого 3 тижні тому виник
гострий інфаркт міокарда. Майбутнє сприймає песимістично, скаржиться на свою
нікчемність. На які моменти треба звернути увагу медичній сестрі при складанні плану
незалежних сестринських втручань:
Які медсестринські втручання необхідно здійснити для вирішення пріоритетної проблеми
пацієнта при гострому інфаркті міокарда?
У пацієнта після фізичного навантаження виникає напад стискаючого болю за грудиною
тривалістю 3-5 хвилин з іррадіацією в ліву руку. Який препарат можна використати для
зняття болю?
До якої функціональної проби треба підготувати пацієнта зі стабільною стенокардією напруження під час виконання плану медсестринських втручань?
До якого обстеження сестрі медичній треба підготувати пацієнта, у якого є припущення на інфаркт міокарда?
У чоловiка вiком 65 рокiв, який хворiє на гiпертонiчну хворобу, раптово розвинувся напад задишки та кашель iз видiленням пiнистого рожевого мокротиння. Для якого ускладнення характернi цi симптоми?
Чоловік віком 79 років, який хворіє на гіпертонічну хворобу, скаржиться на озноб, пітливість, слабкість, задишку та появу нестерпного болю в ділянці серця, що поширюється на ліву руку та не проходить після приймання нітрогліцерину. Для якого патологічного стану характерні ці симптоми?
Чоловiк вiком 50 рокiв скаржиться на рiзкий, iнтенсивний, стискаючий бiль за грудиною з iррадiацiєю в лiву руку, лiве плече та лiву лопатку. Бiль триває упродовж двох годин, не знiмається нiтроглiцерином. Об’єктивно спостерiгається: пацiєнт збуджений, вiдчуває страх смертi, шкiра та видимi слизовi оболонки блiдi, цiаноз губ, пульс—84/хв, ритмiчний, АТ —130/80 мм рт. ст., тони серця ослабленi. На ЕКГ спостерiгається патологiчний зубець Q у вiдведеннях I, aVL i V1- V2. Яке захворювання розвинулося у пацiєнта?
Вкажіть місце накладання електроду з зеленим маркуванням під час проведення електрокардіографії.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома