Текст - це....
Прочитай групи речень. Обери ту, яка є текстом.
Речення розгубились. В якому порядку їх треба поставити, щоб вийшов текст.
Обери правильний варіант
1. Горобчик змок і шукав прихистку.
2. Вони нагодували його крихтами хлібу.
3. Діти впустили його в кватирку.
4. Був холодний дощовий день.
5. Вдячний птах зацвірінькав і вилетів у відчинене вікно.
З яких частин складається текст?
Прочитай текст. Визнач, до якого типу він належить.
Сосна – вічнозелене хвойне дерево. Вона має довге коріння, червонувато-бурий стовбур. Соснова хвоя сизо-зеленуватого кольору. Плід сосни – шишка, у якій є насіння.
Прочитай текст. Подумай, який з наведених нижче заголовків найкраще підходить до цього тексту.
Василько гуляв на березі річки.
Раптом він почув у кущах шарудіння. Хлопчик побачив там маленьке цуценя, що жалібно скавучало. Василькові стало жаль песика і він приніс знахідку додому. На горищі знайшов ящик.
У ньому цуцику було тепло і зручно.
Поділи текст на речення. Порахуй, скільки їх вийшло?
Друзі пішли в парк там діти побачили білочку вона весело стрибала з гілки на гілку діти уважно спостерігали за спритним звірятком.
Тема тексту - це
Заголовок до тексту має бути:
(обери три відповіді)
Пригадай, яке "секретне" слово допомагає впізнати текст-розповідь?
Слів якої частини мови у тексті-описі найбільше?
У тексті помінялись місцями абзаци. Подумай, в якій послідовності їх слід розставити, щоб вийшла зв'язна розповідь.
1. Миколці стало дуже соромно.
2. Зранку Коля йшов до школи. У кишені він знайшов цукерку.
3. Хлопчик з задоволенням розгорнув папірець і поклав смаколик в рот. Цукерка була шоколадна, ще й з горішком. Він швиденько її з'їв, а папірчик тихенько викинув на землю. Коли підняв очі, то побачив, що на нього дивився дідусь, який сидів на лавочці. Старенький нічого не сказав, лише показав пальцем на смітник, який був зовсім поруч.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома