18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Робота з текстом (за підручником І.Большакової 2 клас с.58-59)

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
11 запитань
Запитання 1

Чи є заголовок в тексті на с.58-59в підручнику?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Від імені кого ведеться розповідь?

варіанти відповідей

Дівчинки

Хлопчика

Тата

Вчительки

Запитання 3

Про кого або про що говорить хлопчик такими словами :"Він завжди зі мною: у школі, вдома та навіть кімнаті."?

варіанти відповідей

Ведмедик іграшка

Собачка

Інвалідний візок

Друг

Запитання 4

Хлопчик вважав, що діти не запрошують його погратися, бо... (виберіть одну відповідь, якої немає в тексті)?

варіанти відповідей

Можливо, вони бояться мого візка?

Може, вони думають, що теж перестануть ходити?

Або вони думають, що мені складно грати, і дбають про мене?

Чи бояться ненароком вдарити мене

Чи бояться, що я зіпсую їм гру?

Запитання 5

Головний герой оповідання не міг...

варіанти відповідей

Говорити

Читати

Чути

Ходити

Запитання 6

Що головному героєві було важко робити, але він наполегливо працював і навчився? (Виберіть декілька варіантів)

варіанти відповідей

Ходити

Користуватися пандусом

Читати і писати

Грати в баскетбол

Запитання 7

Хлопчик почав тренуватися

варіанти відповідей

1 раз в 2 дні

1 раз в тиждень

Щодня

Кожні вихідні

Запитання 8

Проти кого спочатку грав головний герой?

варіанти відповідей

Мами

Мами і тата

Тата

Друзів

Запитання 9

Коли хлопчик програвав, він...

варіанти відповідей

Плакав

Сердився

Йому було весело

Засмучувався

Запитання 10

Яка тема оповідання?

варіанти відповідей

Щоб навчитись, треба наполегливо працювати.

Життя хлопчика в інвалідному візку.

Люди з обмеженими можливостями такі ж , як і всі інші.

Людей з обмеженими можливостями треба сторонитися.

Запитання 11

Яка головна думка оповідання?(Виберіть декілька варіантів)

варіанти відповідей

Життя хлопчика в інвалідному візку.

Шоб чогось навчитися , треба наполегливо працювати

Люди з обмеженими можливостями такі ж як і всі інші.

Людей з обмеженими можливостями треба сторонитися

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест