Романська архітектура.Лицарський кодекс честі.

Додано: 12 листопада 2023
Предмет: Мистецтво, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

"Важка безмолвність" так лаконічно охарактеризував романський стиль:

варіанти відповідей

Огюст Роден

П'єр Рішар

Віктор Гюго

Запитання 2

Провідними типами архітектурних споруд романської доби стають:

варіанти відповідей

собори

монастирі

ратуші

замки

палаци

Запитання 3

Головну вежу у релігійних і світських спорудах романської доби називають:

варіанти відповідей

базиліка

донжон

баптистерій

Запитання 4

В яких країнах розташована найбільша кількість пам'яток романської архітектури ?

варіанти відповідей

Англія

Франція

Австрія

Німеччина

Запитання 5

Які елементи декору покривали стіни й стелю романських базилік ?

варіанти відповідей

мозаїка

фрески

рельєфи

вітражі

Запитання 6

З переліку оберіть ознаки романського стилю в архітектурі:

варіанти відповідей

головним будівельним матеріалом був тісаний камінь

ошатність, велика кількість різблення та прикрас

масивні стіни, вузькі прорізі вікон і поглиблені портали

гострі споруди зі стрільчатими склепіннями

великі вікна, тонкі стіни

система простих геометричних об'ємів

Запитання 7

Які архітектурні споруди належать до найвідоміших пам'яток романської архітектури в УкраїнІ?

варіанти відповідей

замок Каркасон

Хотинська фортеця

Аккерманська фортеця

Запитання 8

Яка була зброя у лицарів ?

варіанти відповідей

спис

мушкет

меч

щит

кинджал

Запитання 9

Кому присвячували лицарські подвиги й турніри?

варіанти відповідей

матері

Батьківщині

чарівним паннам

Запитання 10

Розпізнавальними знаками лицарів були:

варіанти відповідей

обладунки

герби

зброя

Запитання 11

Як називають символічний знак,що виражає коло ідей політичного та історичного характеру, природні особливості роду?

варіанти відповідей

тавро

екслібріс

герб

Запитання 12

Під час якої події зачитували кодекс честі лицарів?

варіанти відповідей

лицарського турніру

ритуалу посвяти в лицарі

під час богослужіння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест