Романтизм

Додано: 9 листопада 2023
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

З`ясуйте, коли виникає романтизм у Європі?


варіанти відповідей

 у кінці ХVІІІ - першій третині ХІХ ст.

 у другій половині ХІХ ст.


у середині ХІХ ст.

Запитання 2

Що стало причиною виникнення романтихзму?

варіанти відповідей

Прихід до влади Наполеона

Французька буржуазна революція та наполеонівські війни

Війна з Швецією

Запитання 3

Головний герой романтизму:

варіанти відповідей

пристосовується до реальної дійсності

  знаходить у буденному прекрасне

не сприймає буденність, вирізняється з-поміж свого оточення

Запитання 4

Оберіть періоди літератури романтизму (кілька відповідей)

варіанти відповідей

Зрілий романтизм

Тривалий романтизм

Ранній романтизм

Пізній романтизм

Ліричний романтизм

Запитання 5

Течії літератури романтизму:

варіанти відповідей

Народно-фольклорна

Роматична

Байронівська

Вальтерскоттівська

Ілліадівська

Запитання 6

Отеріть характерні ознаки романтизму:

варіанти відповідей

Заперечення раціоналізму

Пейзаж - втілення душі світобудови і настрою митця

Культ краси фізичного тіла

Культ почуттів людини.

Заперечення мудрості людської

Запитання 7

Жанри романтизму:

варіанти відповідей

Роман, балада, поема

Балада, поема, ода

Роман, ода, лірика

Запитання 8

Вкажіть на принцип романтизму:

варіанти відповідей

демонстрація боротьби людини з хаосом

незвичайні герої в незвичайних обставинах

оспівування освіченої людини

Запитання 9

Серед найвизначніших представників романтизму слід назвати таких письменників як :

варіанти відповідей

Вольтер, Ш.Монтеск'є, Д.Дідро 

Дж.Свіфт, М.Гоголь, Г.Філдінг

Д.Г.Байрон, В.Скотт, Е.Гофман, Г.Гейне

Запитання 10

Представники народно-фольклорної течії:

варіанти відповідей

Брати Грімм, М.Гоголь

В.Скотт, М.Куліш

Байрон, Міцкевич

Запитання 11

Вкажіть часові межі пізнього романтизму:

варіанти відповідей

1790-1820

1890-1910

1830-1850

Запитання 12

Характерними ознаками романтизму є:

варіанти відповідей

раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);

 надання великого значення розуму та досвіду як джерелу знань;

заперечення раціоналізму, відмова від суворої нормативності в художній творчості, культ почуттів людини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест