За що героїня дорікала Рибалці? Бо він:
Чого бажала отримати русалка від парубка?
Героїня пропонує парубку:
Які визначальні риси романтизму?
Що таке романтизм?
Рибалка Гулака-Артемовського це
5. Установіть відповідність (П. Гулак - Артемовський "Рибалка")
Сюжетний елемент
1. Експозиція
2. Зав’язка
3. Кульмінація
4. Розв’язка
Подія
А. І більше вже ніде не бачили Рибалки!
Б. Рибалка встав, Рибалка йде, / То спиниться, то вп’ять все глибшенько пірнає!
В. Аж гульк… з води Дівчинонька пливе, / І косу зчісує, брівками моргає!
Г. На березі Рибалка молоденький.
6. Установіть відповідність (П. Гулак - Артемовський "Рибалка")
Художні засоби
1. зменшувально - пестливі слова
2. епітети
3. метафори
4. порівняння
Приклади
А. «Вода шумить… гуля», «рибка смик», «серце тьох», «серденько віщує», «хвиля утікає», «сонечко і місяць… хлюпочуться… виходять», «зіроньки блищать», «вода кісточки займає», «приснули скалки».
Б. «сонечко і місяць… веселенькі, червоненькі», «темна ніч», «зрадний гак», «парубоцькеє серденько».
В. «молоденький», «рибочки», «маленькі», «серденько», «рибалочка», «коханнячко», «дівчинонька», «брівки», «гарненький», «рибки», «сонечко», «червоненький», «веселенькі», «зіроньки», «ніженьки», «глибшенько».
Г. «вода-дзеркало», «Зо мною будеш жить, як брат живе з сестрою!».
7. Ідея вірша Є. Гребінки "Човен" записана в рядку:
8. Позначте рядок, у якому розкрито алегоричне значення образів вірша Є. Гребінки "Човен".
Алегоричний образ
1. човен
2. море
3. хвилі, вітер, хмари, громи
Приклад
А. Людина
Б. Життя
В. Життєві негаразди, випробування
9. У вірші "Човен" Є. Гребінка висловив:
Жанр твору «Ведмежий суд»
У байці "Ведмежий суд" Ведмідь і Вовки уособлюють
Роздуми молодого поета, який вирушає з рідного дому, лягли в основу твору Є. Гребінки
Ознакою романтизму є:
Чому переламний момент в українській літературі та взагалі у суспільстві був саме у 18 столітті? (оберіть всі правильні варіанти)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома