Романтизм. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона

Додано: 10 листопада 2022
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 283 рази
10 запитань
Запитання 1

У світовій культурі романтизм виник

варіанти відповідей

як спосіб переосмислення ідей Просвітництва

як реакція на результати втілення ідей Просвітництва

як продовження традицій середньовічної літератури

як результат взаємодії просвітницького класицизму та сентименталізму

Запитання 2

Визначте, які характеристики НЕ притаманні для романтичного героя

варіанти відповідей

самотній бунтар, індивідуаліст, мрійник

типова особистість, розчарована в житті, зневірена в усьому

герой, що прагне до боротьби, протистоїть суспільству

самозакохана особистість, що прагне слави і визнання

Запитання 3

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

Останніми словами прикутого до ліжка Дж. Байрона були "Писати! Папір, олівець"

Генріх Гейне був кульгавим, проте це не завадило поетові активно займатися різними видами спорту

Дж. Байрон був учасником національно-визвольного руху в Греції

Г.Гейне написав збірку поезій "Книга пісень"

Поема "Паломництво Чайльд -Гарольда" принесла популярність Г.Гейне

"Юнацькі страждання", "Ліричне інтермеццо", "Північне море", "Знову на Батьківщині" - розділи збірки поезій "Книга пісень"

"Одного ранку я прокинувся знаменитим" - це вислів Гейне, пов'язаний із популярністю його оди "До радості", що стала гімном Євросоюзу.

Дж. Байрон був лордом, першим членом уряду, що виступив на захист робітників

Запитання 4

"А ти, о Жінко, світоч вроди, в тобі розрада і любов, та в серці в мене стільки льоду, що я й до тебе охолов."- це уривок із

варіанти відповідей

поезії Г.Гейне "Коли розлучаються двоє"

поезії Дж. Байрона "Мій дух як ніч"

поезії Дж. Байрона "Хотів би жити знов у горах"

поеми Дж. Байрона "Мазепа"

Запитання 5

Який із віршів має біблійні мотиви

варіанти відповідей

"Не знаю, що стало зо мною..."

"Мій дух як ніч..."

"На півночі кедр одинокий..."

"Хотів би жити знов у горах..."

Запитання 6

Який із віршів є зразком романтичної поезії, побудованої на антитезі

варіанти відповідей

"Не знаю, що стало зі мною..."

"Мій дух як ніч..."

"На півночі кедр одинокий..."

"Коли розлучаються двоє..."

Запитання 7

Чому Байрон захопився постаттю Мазепи і написав про нього поему?

варіанти відповідей

Тому що поет знав, яку величезну роль відіграв Мазепа в історії та гучно заявив про Україну усій Європі.

Тому що поет захоплювався людьми, які боролися за національні інтереси та протистояли тиранії.

Тому що дізнався із праці Вольтера про історію забороненого кохання юного Мазепи та жорстокого покарання за це

Тому що поет, як романтик, прагнув відтворити героїчне історичне минуле.

Запитання 8

Відома українська дослідниця С.Павличко писала: „ ...........в поемі складається з деталей портрета й натури самого гетьмана, з романтичних картин природи і навіть з образу дикого , необ'їждженого коня, який приніс Мазепу в Україну, діставшись своєї землі , почувши іржання рідних табунів, падає мертвим». Вставте в цитату пропущені слова

варіанти відповідей

Образ Долі

Образ України

Уявлення про Україну

Образ Мазепи

Запитання 9

Який образ Англії створює Байрон у вірші "Хотів би жити знов у горах..."

варіанти відповідей

Це "лоно урвищ і горбів", де "хмурі скелі, де стогне грізний океан"

Це " край лукавста й німоти", "лакуз вельможних і рабів"

Запитання 10

Які із тверджень є правильними

варіанти відповідей

Назва "романтизм" пов'язана із такими жанрами середньовіччя як роман та романс

Культ почуттів, а не розуму сповідували митці епохи романтизму

У поемі "Мазепа" майстерно описується битва під Полтавою Карла ХІІ та Мазепи проти Петра І.

Основну частину поеми "Мазепа" становить опис шаленого бігу коня

У вірші "Хотів би жити знов у горах..." нема автобіографічних мотивів.

Вислів "Без кохання немає щастя, без щастя немає життя" належить Г. Гейне

Поети -романтики захоплювалися фольклором, історичним минулим, утікали від реальності

У Байрона було багато друзів в Англії, які завжди підтримували поета

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест