Ви працюєте в групі над проектом, який вивчає різні системи літочислення народів світу. Один учень пропонує використовувати лише єгипетський календар, хоча інші групи вивчають різні системи. Як ви будете діяти?
Ви працюєте над створенням лінії часу, на якій повинні зобразити події з історії України та світу. Один учень пропонує додати події лише з історії України, а інший — лише з історії світу. Як ви будете вирішувати це питання?
Ви працюєте в групі, яка досліджує, як змінювалася територія України на історичних картах. Одна з карт показує Україну під владою Російської імперії, інша — під Польщею. Як ви будете ставитись до таких карт, якщо це викликає суперечки серед однокласників?
Ви вивчаєте державні утворення на території сучасної України і дізналися, що в минулому на цих землях були різні держави. Як ви повинні поводитись, коли хтось із однокласників неправильно інтерпретує історичний факт про одну з таких держав?
Ви разом з однокласниками створюєте хронологічну таблицю подій з історії України. Як вам слід діяти, якщо у кожного з вас є своя думка щодо того, як розподіляти події в таблиці?
Ви працюєте в групі над створенням лінії часу, яка включатиме події з історії різних країн. Один з однокласників хоче додати лише події з історії України, а інший — з історії світу. Як ви будете вирішувати це питання?
У класі йде обговорення лінії часу з подіями світової історії, і один учень намагається принизити іншу культуру чи державу. Як ви будете реагувати?
Ваша група працює над проектом із вивчення змін на картах упродовж історії України. Один з учнів не згоден з обраною мапою і хоче змінити її. Як ви будете діяти?
Що на історичних картах допомагає визначити, як змінювались кордони держав чи території?
1253 рік це яке століття?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома