Розділ ІІ. Історичний час і простір - гр3

Додано: 4 грудня
Предмет: Історія України, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Ви працюєте в групі над проектом, який вивчає різні системи літочислення народів світу. Один учень пропонує використовувати лише єгипетський календар, хоча інші групи вивчають різні системи. Як ви будете діяти?

варіанти відповідей

А) Наполягатиму на використанні тільки єгипетського календаря.


Б) Послухаю думки інших, щоб врахувати різні системи та досягнути кращого результату.


В) Погоджусь із групою, яка пропонує тільки один календар, щоб уникнути конфліктів.

Запитання 2

Ви працюєте над створенням лінії часу, на якій повинні зобразити події з історії України та світу. Один учень пропонує додати події лише з історії України, а інший — лише з історії світу. Як ви будете вирішувати це питання?



варіанти відповідей

А) Погоджусь з одним учнем і виключу іншу точку зору.


Б) Поговорю з усіма та запропоную включити події з обох історій, щоб лінія часу була більш повною.


В) Прийму рішення, не обговорюючи з іншими.

Запитання 3

Ви працюєте в групі, яка досліджує, як змінювалася територія України на історичних картах. Одна з карт показує Україну під владою Російської імперії, інша — під Польщею. Як ви будете ставитись до таких карт, якщо це викликає суперечки серед однокласників?



варіанти відповідей

А) Ігноруватиму суперечки і скажу, що історія України була лише одна.


Б) Поясню, що всі історичні карти важливі для розуміння, як змінювалася територія України в різні часи, і всі погляди мають право на існування.


В) Підтримую одну точку зору і переконую всіх, що вона є єдино правильною.

Запитання 4

Ви вивчаєте державні утворення на території сучасної України і дізналися, що в минулому на цих землях були різні держави. Як ви повинні поводитись, коли хтось із однокласників неправильно інтерпретує історичний факт про одну з таких держав?



варіанти відповідей

А) Ігнорувати це і не втручатись.


Б) Спокійно пояснити, що це важливий факт, і поділитися інформацією, яку ви знаєте.


В) Підтвердити його думку, щоб уникнути суперечок.

Запитання 5

Ви разом з однокласниками створюєте хронологічну таблицю подій з історії України. Як вам слід діяти, якщо у кожного з вас є своя думка щодо того, як розподіляти події в таблиці?



варіанти відповідей

А) Наполягати на своїй думці і не брати до уваги інших.


Б) Обговорити з іншими, як краще організувати таблицю, щоб вона була зрозумілою для всіх.


В) Погодитись на будь-яке рішення, лише щоб завершити роботу швидше.

Запитання 6

Ви працюєте в групі над створенням лінії часу, яка включатиме події з історії різних країн. Один з однокласників хоче додати лише події з історії України, а інший — з історії світу. Як ви будете вирішувати це питання?


варіанти відповідей

А) Погоджусь тільки з однокласником, який хоче додавати події тільки з України.



Б) Залучу однокласників до обговорення і запропоную включити події з усіх країн, щоб лінія часу була цікавою і різноманітною.


В) Візьму на себе рішення і додам події тільки з однієї країни.

Запитання 7

У класі йде обговорення лінії часу з подіями світової історії, і один учень намагається принизити іншу культуру чи державу. Як ви будете реагувати?



варіанти відповідей

А) Погоджусь з його думкою, щоб не вступати в суперечку.


Б) Поясню, що кожна культура має свою цінність, і поважатиму всі точки зору.


В) Мовчатиму і не буду втручатися.

Запитання 8

Ваша група працює над проектом із вивчення змін на картах упродовж історії України. Один з учнів не згоден з обраною мапою і хоче змінити її. Як ви будете діяти?



варіанти відповідей

А) Ігнорую його думку, оскільки я вибрав цю карту, і вона мені підходить.


Б) Обговорю з усіма, щоб з’ясувати, чи можна знайти іншу карту, яка буде точнішою та цікавішою для проекту.


В) Відповім агресивно, що мапа вже вибрана і не потребує змін.

Запитання 9

Що на історичних картах допомагає визначити, як змінювались кордони держав чи території?



варіанти відповідей

А) Час, на який припадає карта, та позначення на карті.


Б) Тільки кольори та контури.


В) Тільки річки та гори.

Запитання 10

1253 рік це яке століття?

варіанти відповідей

ХІ

ІХ

ХІІІ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест