Виберіть п’ять груп машинобудівних виробництв.
Встановіть відповідність між групами машинобудівних виробництв та їх продукцією.
1. виробництво інших транспортних засобів
2. виробництво машин і устаткування
3. виробництво електроустаткування
4. виробництво комп’ютерів, електронної та оптичної продукції
А. процесори, фотоапарати, телефони
Б.човни, локомотиви, велосипеди
В. генератори, трансформатори, акумулятори
Г. насоси, компресори, підшипники
Що зображено на фото?
Встановіть відповідність між цехами машинобудівних заводів та їх призначенням.
1. ливарний; 2. ковальсько-пресовий; 3. механічний;
4. складальний
Б. лиття деталей з металу
Г. штамповка або кування деталей
А. обробка деталей
В. складання готових виробів
Локальні машинобудівні кущі, у яких різні спеціалізовані заводи спільно беруть участь у випуску готової продукції, виникають внаслідок…
Символом промислової революції став універсальний паровий двигун…
Галузь промисловості, що включає проектування, виробництво й експлуатацію машин та інструментів – це…
Встановіть відповідність між видами спеціалізації в машинобудуванні та їх прикладами.
1. подетальна; 2. предметна; 3. технологічна
А. виробництво ливарних виробів для подальшої обробки на інших заводах
Б. виробництво велосипедів на одному заводі
В. виробництво коробок передач для автомобілів на окремому заводі
Виберіть правильне твердження.
Основою нормального функціонування машинобудування є застосування таких форм просторової організації виробництва, як
У машинобудуванні поширені усі види спеціалізації. Вид який передбачає складання готових машин з деталей та вузлів, називається
Приладобудування, електротехніка, електроніка, належать до точного машинобудування, яке характеризується високою .
Виробництво транспортних засобів характеризується високою .
Автомобілебудування є новішим виробництвом, яке з’явилося на початку ХХ ст. Основним у розміщенні виробництва автомобілів є чинник .
Найновіше найбільш науко- та капіталомістке виробництво транспортного машинобудування є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома