Акція Народного руху України «Українська хвиля» (1990 р.) – утворення «живого ланцюга» від Львова до Києва – присвячувалася
Якому діячеві належать такі факти біографії:
«У 1985 р. повернувся до Львова, де відновив правозахисну діяльність, видання «Українського вісника». Навесні 1990 р. обраний головою Львівської обласної ради народних депутатів. На перших виборах Президента України у 1991 р. посів друге місце, здобувши підтримку 23,27% виборців. У грудні 1992 р. став головою Народного Руху України»?
«...Сам факт проведення з’їзду – серйозна поразка [компартійного] апарату. Тривалий час Україна була республікою «застою» й, нарешті, вона сказала своє вагоме слово. Було враховано помилки інших республік, і ми прийшли до з’їзду без катаклізмів... З’їзд став силою, що консолідувала людей різних поколінь, політичних поглядів, багатьох організацій». Що стало результатом описаної події?
Хто став першим головою організації, уривок із програми якої наведено: «…Головною метою діяльності Рух визначає: побудову в Україні демократичного суспільства.., відродження української нації; Рух діє в межах Конституції УРСР…»
Важливим кроком до об’єднання національно-демократичних сил наприкінці 1980-х років було
Священник, який став першим українським патріархом — керівником УАПЦ:
Мета діяльносте Української Гельсінської спілки, яку вона задекларувала (1988 р.):
Позиція, яку займало партійне керівництво УРСР на чолі з Володимиром Щербицьким щодо реформаторського курсу Михайла Горбачова упродовж 1985-1987 рр.:
Прочитайте факти біографії культурного і громадсько-політичного діяча й укажіть його: «Роки життя - 1936-2018. Поет і громадсько-політичний діяч. Навчався в Київському університеті. Поет - шістдесятник, автор збірок «Соняшник», «Корінь і крона» тощо, кіносценаріїв, публіцистики. Перший голова Народного руху України. Народний депутат кількох скликань».
Основне положення закону «Про мови в Українській РСР»:
Сутність Народного руху України за перебудову (з 1990 р. — НРУ) у перший рік його існування:
Причини втрати КПУ провідних позицій в українському суспільстві:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома