1. Укажіть одну з причин приходу до влади П. Скоропадського:
2. Вкажіть твердження в яких йдеться про націонал-культурну політику періоду правління Павла Скоропадського: (3)
3. Укажіть на фото вченого, який був незмінним секретарем Української Академії наук (УАН) у перші роки її існування:
4. Прочитайте уривок зі спогадів Василя Вишиваного.
«…українські війська захопили Львів під командою УСС Вітовського… Ще того самого дня одержав я про те депешу, вислану Вітовським, який домагався в ній негайної висилки цілого регіону УСС до Львова. Я покликав до себе коменданта Микитку, коменданта чернівецького вокзалу й чотаря Івановича та наказав, що до 4-ї години ранку останній транспорт УСС мусить бути в дорозі на Львів… до 4-ї години ранку всі ешелони УСС від’їхали на Львів…»
Події, описані в уривку документа, увійшли в історію під назвою:
5. Позначте мету виникнення Директорії:
6. Основою повстанської армії Н. Махна були:
7. Самопроголошене державне утворення на території Чигиринського повіту Київської губернії:
8. Основна мета противників у польсько-українській війні 1918-1919 рр.:
9. Розгляньте фото радянського плаката 1919 року.
Напис на плакаті: «Денікін і Петлюра в тісному союзі наступають на Київ. Денікін і Петлюра вдвох хочуть накинути зашморг на шию пролетаріату. Прокляття юдам!
На боротьбу зі зрадниками трудового народу. Смерть катам!»
Які судження щодо нього є правильними:
10. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та поняттями, які стосуються їхньої діяльності:
1. В. Винниченко
2. П. Скоропадський
3. Н. Махно
4. Є. Петрушевич
А. Західно-Українська Національна Рада, диктатор ЗО УНР-ЗУНР
Б. Всеукраїнський з’їзд хліборобів, «Грамота до всього українського народу»
В. Отаманщина, Революційна повстанська армія УНР
Г. Генеральний секретаріат УЦР, Український Національний Союз
Д. Директорія УНР, Варшавський договір з Польщею
11. Митрополит Української автокефальної православної церкви (УАПЦ) 1920-х рр.:
12. Більшовицька політика УСРР в 1919 – 1921 рр., елементами якої були вилучення у селян «надлишків» продовольства, націоналізація промисловості, червоний терор, централізований розподіл товарів серед населення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома